اخبار داغ

قدیری ابیانه مطرح کرد؛

قیام عظیم ملت عراق، نقطه عطف شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی

قیام عظیم ملت عراق، نقطه عطف شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی
سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: در صورتی که عملیات مسلحانه علیه نیروهای آمریکایی توسط مبارزین عراق آغاز شود، نیروهای آمریکا باید منتظر تلفات سنگین در منطقه باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، روز گذشته ملت عراق در واکنش به حضور نظامیان آمریکایی در تجمعی میلیونی هم صدا با پارلمان و دولت عراق خواهان خروج آنان از عراق شدند، این راهپیمایی میلیون بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان به ویژه رسانه های آمریکایی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

محمد حسن قدیری ابیانه دکترای مدیریت استراتژیک در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: صبح امروز برخی روزنامه های کشور همچون شرق، شهروند، هفت صبح، کار و کارگر، آرمان جهت گیری خود را با نحوه انعکاس تظاهرات تاریخی در عراق نشان دادند.

,

وی افزود: هیچ عکس و تیتری از این تظاهرات عظیم ملت عراق که بی سابقه ترین راهپیمایی و تظاهرات در عراق بوده و به دنبال آن مردم عراق خواستار خروج آمریکا از این کشور شدند، منتشر نشد.

,

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد: روزنامه شرق تنها به تیتری در یک گوشه کوچک در صفحه اول با عنوان ” معترضان خواهان خروج آمریکا از عراق شدند” بسنده کرده و اشاره ای به حضور میلیونی مردم عراق نکرده است.

,

قدیری ابیانه یادآور شد: نحوه تیتر زدن و انعکاس اخبار توسط رسانه ها نشان دهنده ماهیت آن ها است و به راحتی می توان از نحوه انعکاس این گونه اخبار، به ماهیت واقعی یک رسانه پی برد از این رو لازم است که بر همگان آشکار شود.

,

راهپیمایی میلیونی مردم عراق آغاز تحولی بزرگ در منطقه است

, راهپیمایی میلیونی مردم عراق آغاز تحولی بزرگ در منطقه است,

وی مطرح کرد: راهپیمایی میلیونی مردم عراق در بغداد که بسیار پر شور، با هیجان و همراه با سر دادن شعارهای کوبنده برگزار شد، تحولی بزرگ نه تنها در عراق بلکه در منطقه محسوب می شود.

,

این دکترای مدیریت استراتژیک عنوان کرد: این راهپیمایی پشتوانه محکمی برای اجرای مصوبه پارلمان عراق مبنی بر ضرورت خروج نظامیان آمریکا از عراق است، اگر آمریکا به خواست پارلمان، دولت و مردم عراق برای خارج کردن نیروهای خود از عراق تن ندهند باید تابوت های فراوانی را برای انتقال سربازان خویش تدارک ببینند که این یک شکست بزرگ برای آمریکا است.

,

قدیری ابیانه ادامه داد: برخی رسانه های آمریکا که همیشه به سانسور چنین مطالبی دست می زدند در تقابل با ترامپ به انعکاس این راهپیمایی و نمایش گسترده حضور مردم در این راهپیمایی و اطلاع افکار عمومی آمریکا از آن پرداختند.

,

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا ابراز کرد: این اطلاع رسانی رسانه های آمریکایی فشار داخلی به آمریکا و دولت ترامپ را برای ترک عراق افزایش خواهد داد، این راهپیمایی شکست بزرگی برای آمریکا، حامیانش و مزدوران آمریکایی در عراق بود.

,

وی افزود: این راهپیمایی به رهایی عراق از اشغالگری آمریکا کمک کرد، بعد از مصوبه مجلس، خواست دولت و راهپیمایی عظیم مردمی، حضور آمریکایی ها  از این به بعد در عراق حکم اشغالگری را خوهد داشت و آمریکایی ها را به هدفی در دسترس برای مبارزین عراقی تبدیل خواهد کرد.

,

افزایش تلفات نیروهای نظامی آمریکا سرآغاز مبارزه مسلحانه مردم عراق

, افزایش تلفات نیروهای نظامی آمریکا سرآغاز مبارزه مسلحانه مردم عراق,

این دکترای مدیریت استراتژیک خاطرنشان کرد: در صورتی که عملیات مسلحانه علیه نیروهای آمریکایی توسط مبارزین عراق آغاز شود، نیروهای آمریکا باید منتظر تلفات سنگین باشند از این رو برای ممانعت از بروز این واقعه فشار را بر دولت عراق به شدت افزایش می دهند.

,

قدیری ابیانه بیان کرد: این مبارزه مسلحانه در نهایت سبب خروج خفت بار آمریکایی ها از عراق می شود، مقامات آمریکایی که اکنون جرات نمی کنند تعداد کشته ها و زخمی های خود در حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد را بیان کنند و به پنهان کاری روی آورده اند در مقابل تعداد کشته های پایگاه های آمریکا در صورت عدم خروج از عراق نیز دچار آسیب های درونی خواهند شد.

,

خون پاک شهید سلیمانی و همراهانش قدرتی مضاعف به جبهه مقاومت تزریق کرد

, خون پاک شهید سلیمانی و همراهانش قدرتی مضاعف به جبهه مقاومت تزریق کرد,

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا ادامه داد: راهپیمایی میلیونی روز گذشته عراق نقطه عطفی در تحولات منطقه است ، خون پاک به ناحق ریخته شده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس قدرتی مضاعف به جبهه مقاومت منتقل کرد به گونه ای که روز گذشته یکی از آثار آن را مشاهده کردیم.

,

وی تاکید کرد: امام راحل فرمودند خون بر شمشیر پیروز است، این سخن را هیچگاه نباید فراموش کرد.

,

عکس العمل انفعالی آمریکا به خروج نظامیان این کشور از منطقه منجر می شود

, عکس العمل انفعالی آمریکا به خروج نظامیان این کشور از منطقه منجر می شود,

این دکترای مدیریت استراتژیک با اشاره به تاثیر راهپیمایی میلیونی مردم عراق بر تسریع خروج نظامیان آمریکایی از منطقه گفت: با عملیات موفق سپاه و عکس العمل کاملا انفعالی آمریکا روند خروج آمریکا از کل منطقه و شکست سیاست های آمریکا در منطقه، جبهه مقاومت به مرحله جدیدی ورود پیدا کرد که به خروج نظامیان آمریکا از منطقه ختم می شود.

,

قدیری ابیانه افزود: تاکنون کشورهای عرب منطقه نسبت به اقدامات اخیر برخورد ارتجاعی از خود نشان دادند، در گذشته این کشورها وجود پایگاه های نظامی آمریکا را عامل امنیت خود می دانستند اما با عملیات سپاه و ضربه به بزرگترین و مهمترین پایگاه آمریکایی در منطقه و استیصال آمریکا در دفاع از خود، اکنون وجود این پایگاه ها را در کشور خود عامل نا امنی می دانند.

,

حضور پایگاه های نظامی آمریکا و حماقت احتمالی آن ها عامل نگرانی کشورهای عربی

, حضور پایگاه های نظامی آمریکا و حماقت احتمالی آن ها عامل نگرانی کشورهای عربی ,

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد: سران کشورهای عربی نگران هستند که آمریکا از درون کشور آن ها دست به عملیات نظامی علیه ایران بزنند و در پاسخ به آن نه تنها مراکز حساس نظامی آمریکا بلکه سایر نقاط حساس کشورشان مورد هجوم خوردکننده عملیات نیروهای مسلح ایران قرار گیرد.

,

وی یادآور شد: تاکنون عده ای در کلام خود می گفتند اقدامی انجام ندهیم که آمریکایی ها از دست ما عصبانی شوند، مواضع قاطع ایران سبب شد آن ها احساس کنند تهدید نظامی آمریکا بر سر آن ها سایه افکنده است.

,

این دکترای مدیریت استراتژیک مطرح کرد: با حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد آمریکا ورق برگشت، کار به جایی رسد که وزرای خارجی کشورهای منطقه دستور می دهند با منافقین دیدار نکنید چرا که ممکن است ایرانی ها عصبانی شوند.

,

قدیری ابیانه اذعان کرد: رسانه های آمریکایی مملو از احساس تهدید نسبت به عکس العمل ایران علیه حماقت های ترامپ است، نهضت ضد آمریکایی و اسلامی بر علیه استکبار جهانی که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اوج گرفت با راهپیمایی میلیونی روز گذشته عراق وارد مرحله مهم و جدیدی شد.

,

قیام عظیم ملت عراق نقطه عطف مهمی در روند شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی

, قیام عظیم ملت عراق نقطه عطف مهمی در روند شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی,

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا خاطرنشان کرد: از این راهپیمایی می توان به عنوان یک نقطه عطف مهم در روند شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی یاد کرد.

,

وی ادامه داد: به گفته ترامپ آمریکا در مدت حضور خود در منطقه ۷ ترلیون دلار خرج کرده که تنها ۲ ترلیون دلار آن در عراق مصرف شده است.

,

این دکترای مدیریت استراتژیک گفت: ۷ ترلیون دلار معادل معادل ۴۰ سال درآمد نفت ایران است و همه این سرمایه گذاری ها نه تنها بر باد رفته بلکه به ضد آن نیز تبدیل شده است.

,

قدیری ابیانه اظهار کرد: این مهم در حالی رخ داده  که آمریکا در شرایط بسیار وخیم مالی به سر می برد به نحوی که بدهی دولت فدرال آن به حدود ۲۴ تریلیون دلار یعنی معادل ۴۸۰ سال درآمد نفت ایران رسیده است.

,

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا در پایان خاطرنشان کرد: سالانه بیش از یک تریلیون دلار بر بدهی دولت فدرال آمریکا افزوده می شود، کل بدهی آمریکا  امروز از ۵/۷۵ ترلیون دلار عبور کرده است که معادل بیش از هزار و ۵۱۰ سال درآمد نفت ما است، در حالیکه باید دلارهای چاپ شده در جهان را جز بدهی های آمریکا محسوب کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه