اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

مطرح کردن موضوع مذاکره با آمریکا خلاف سیاست‌های کلان نظام است

مطرح کردن موضوع مذاکره با آمریکا خلاف سیاست‌های کلان نظام است
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: طرح هر گونه موضوع مذاکره با آمریکا از طرف مسئولین خلاف سیاست‌های کلان نظام است و به نظر می‌رسد که این مسئله باید مورد توبیخ شورای امنیت قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به مصاحبه وزیر امور خارجه با نشریه آلمانی اشپیگل و بیان اظهارتی که مذاکره با آمریکا غیر محتمل نیست، به شرطی که آمریکا تغییر رفتار دهد و تحریم‌های ایران را لغو کند، گفت: مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا را در خطبه های نماز جمعه اخیر به طور کلی نفی و ممنوع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب تأکید داشتند که ما با دنیا مذاکره می کنیم اما نه با آمریکا تصریح کرد: بنابراین طرح هر گونه موضوع مذاکره با آمریکا از طرف مسئولین خلاف سیاست های کلان نظام است و به نظر می رسد که این مسئله باید مورد توبیخ شورای امنیت قرار بگیرد.

,

ترقی تأکید کرد: فروختن عزت ملت ایران در شرایطی که باید روز به روز با اقتدار و عزت در مسیر اهداف بین المللی خود قدم برداریم، جز بی خردی و بی توجهی به رفراندوم عمومی مردم در نفرت از آمریکا چیز دیگری را تلقی نمی شود.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ابراز کرد: وقتی که ملت ایران با حضور میلیونی خود مانند دیگر کشورهای منطقه همچون عراق تنفر خود را نسبت به آمریکا ابراز و اعلام می کنند؛ طرح این موضوع که ما با آمریکا مذاکره میکنیم ولو اینکه آنان تحریم ها را لغو کنند؛ حرف قابل پذیریشی نیست.

,

وی تصریح کرد: آمریکایی ها به هیچ وجه به دنیال لغو تحریم ها نیستند مگر آنکه ما قدرت بگیریم و قوی شویم؛ بنابراین وقتی سخنی قابل پذیرش از سوی آمریکا و سران آنها وجود ندارد؛  تکرار و طرح این مسئله نمی تواند چیزی جز انفعال، ضعف و ذلت داشته باشد.

,

ترقی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که آقای ظریف باید از این اقدام از ملت ایران و مقام معظم رهبری عذرخواهی کند چرا که خلاف عزت ملی سخن گفته است.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه