اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

متهم‌کردن شورای نگهبان به جناح‌بازی، ظلم بزرگ است/ مفسدان اقتصادی نمی‌توانند نماینده تراز انقلاب اسلامی باشند

متهم‌کردن شورای نگهبان به جناح‌بازی، ظلم بزرگ است/ مفسدان اقتصادی نمی‌توانند نماینده تراز انقلاب اسلامی باشند
حجت‌الاسلام بابایی گفت: جناح‌هایی که بعضی از نیروهای آن‌ها از صافی شورای نگهبان عبور نکردند، شورای نگهبان را به طرفداری از یک جناح متهم می‌کنند و این یک ظلم بزرگ در حق شورای نگهبان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: فقهای شورای نگهبان مورد تأیید امام خمینی (ره) بودند و در حال حاضر نیز مورد تأیید مقام معظم رهبری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، , ، , اظهار کرد: فقهای شورای نگهبان مورد تأیید امام خمینی (ره) بودند و در حال حاضر نیز مورد تأیید مقام معظم رهبری هستند.,

وی افزود: قانون‌دانان نیز انسان‌های فرهیخته و مورد تأیید مجلس هستند و در هیچ دوره‌ای جناحی عمل نکرده‌اند.

,

امام جمعه فردوس گفت: جناح‌هایی که بعضی از نیروهای آن‌ها از صافی شورای نگهبان عبور نکردند، شورای نگهبان را به طرفداری از یک جناح متهم می‌کنند و این یک ظلم بزرگ در حق شورای نگهبان است.

,

حجت‌الاسلام بابایی با اشاره به این‌که اگر شورای نگهبان تضعیف شود سرنوشتی مانند مشروطیت بر سر ما خواهد آمد، تصریح کرد: در دوران شهید مدرس حتی رأی این شهید را به نفع خود او نخواندند چراکه سایه شورای نگهبان بر سر مجلس نبود.

,

وی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) مبنی بر این‌که "تضعیف شورای نگهبان جایز نیست و در حد مفسد فی‌الارض است"، افزود: کسی که بخواهد شورای نگهبان را که یک ارگان انقلابی و مورد تأیید امامین انقلاب است کنار بگذارد مفسد فی‌الارض است.

,

امام جمعه فردوس گفت: در حال حاضر منافع عده‌ای به خطر می‌‌افتد چراکه دست‌کجی‌هایی داشتند، سوءاستفاده‌های اقتصادی کردند و نمی‌توانند نماینده تراز انقلاب اسلامی باشند و این افراد از صافی شورای نگهبان رد نمی‌شوند و شروع به تضعیف و متهم کردن شورای نگهبان به جناح‌بازی می‌کنند.

,

وی افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری به شورای نگهبان سفارش می‌کنند ‌که هیچ ملاحظه حزبی نداشته باشند و تنها خدا و قانون را در نظر بگیرند و طبعا شورای نگهبان مدافع انقلاب و ارزش‌های اسلامی است و باید حمایت شود.

,

حجت‌الاسلام بابایی تصریح کرد: رئیس‌جمهور متأسفانه تمام اصلاحاتی‌ها را در دولت خود به کار گرفته است و در حال حاضر که می‌خواهد مجلس شکل بگیرد، اعتقادش بر این است که باید یک مجلس همسو با دولت تشکیل شود در حالی که ما معتقد هستیم باید مجلس فراجناحی تشکیل شود و وامدار دولت نباشد.

, رئیس‌جمهور متأسفانه تمام اصلاحاتی‌ها را در دولت خود به کار گرفته است و در حال حاضر که می‌خواهد مجلس شکل بگیرد، اعتقادش بر این است که باید یک مجلس همسو با دولت تشکیل شود در حالی که ما معتقد هستیم باید مجلس فراجناحی تشکیل شود و وامدار دولت نباشد.,

وی با اشاره به این‌که رئیس جمهور از نیروهای اطراف خود دفاع می‌کند، افزود: همچنین افرادی که سابقه حضور در فتنه 88 دارند متأسفانه در دولت آقای روحانی حضور دارند و خطای بزرگی است که فردی بخواهد شورای نگهبان را متهم به جناح‌گرایی کند.

,

امام جمعه فردوس با اشاره به این‌که همان‌طور که امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند "تضعیف شورای نگهبان به نفع انقلاب نیست"، گفت: اگر شورای نگهبان نبود معلوم نیست انقلاب ما به چهل سالگی می‌رسید و ادامه انقلاب نیز مستلزم این است که شورای نگهبان با قوت و قدرت عمل کند.

,

حجت‌الاسلام بابایی خاطرنشان کرد: مسئولان به خصوص رؤسای قوا باید شورای نگهبان را حمایت کنند تا انقلاب ما از دستبرد بیگانگان و نفوذ افراد نفوذی پاک بماند.

,

وی افزود: مردم باید بدون در نظر گرفتن حرف افرادی که شورای نگهبان را تضعیف می‌کنند به دو مسئله‌ای که مقام معظم رهبری که دلسوزترین افراد نسبت به نظام، مردم و انقلاب هستند، توجه کنند که یکی حضور حداکثری و دیگری انتخاب اصلح است.

,

امام جمعه فردوس با بیان این‌که اگر مجلس قوی داشته باشیم دولت قوی خواهیم داشت، گفت: اما اگر مجلس آینده مانند مجلس فعلی وامدار دولت باشد که از یک طرف استیضاح کند و از طرف دیگر دوباره رأی دهد و همراهی بیش از حد با دولت داشته باشد هیچ وقت نظارتی بر دولت نخواهد بود.

,

حجت‌الاسلام بابایی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد انقلابی، مردمی و شایسته مورد انتظار است تا بتوانند با قدرت در برابر انحرافات مخصوصا در برابر قلدری‌های استکبار و رأس آن آمریکا بایستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه