اخبار داغ

پیشنهاد اعمال محدودیت ترافیکی ۲ روزه در تهران

پیشنهاد اعمال محدودیت ترافیکی ۲ روزه در تهران
سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران طی امروز در ۷ استان خبر داد و با اشاره به افزایش آلاینده‌های جوی پیشنهاد اعمال محدودیت ترافیکی ۲ روزه در تهران را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر این اساس امروز در بخش‌هایی از استان‌های بوشهر،‌هرمزگان، جزایر خلیج‌فارس و تنگه هرمز و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در بخش‌هایی از  استان فارس، کرمان، جنوب یزد، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی شده است.
,
 
,
اواخر وقت امروز یکشنبه سامانه بارشی از شرق کشور خارج شده  به دنبال آن وزش باد و کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما برای نوار شرقی روی می‌دهد. روزهای دوشنبه و سه شنبه برای اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی می‌شود. از این رو طی روزهای آینده افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت پدیده غالب است.
,
 
,
روز چهارشنبه با گذذر موج تراز میانی جو، بارش پراکنده در دامنه‌های زاگرس در شمال غرب و غرب کشور پیش بینی می‌شود. همچنین با جنوبی شدن جریانات روز غرب دریای خزر افزایش نسبی دما در این مناطق و شمالغرب کشور پیش بینی می‌شود.
,
 
,
از اواخر روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور به تدریج بارش از این مناطق آغاز خواهد شد.
,
 
,
 سازمان هواشناسی همچنین در اطلاعیه‌ای از افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس طی روزهای دوشنبه و سه شنبه برای تهران،‌کرج، اصفهان و اراک خبر داد و توصیه کرد: از تردد غیرضروری در سطح شهر به ویژه برای کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی خودداری شده و تمهیدات لازم برای کاهش تردد شهری اتخاذ شود.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه