اخبار داغ

واکنش یک نماینده به پیشنهاد ظریف برای مذاکره با آمریکا در گفتگو با دانا؛

ظریف به دنبال برجام دو و سه است

ظریف به دنبال برجام دو و سه است
حجت الاسلام سلیمی به پیشنهاد ظریف برای مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: از مصاحبه آقای ظریف چنین برداشت می شود که این ها دارند برای برجام دو و سه برنامه ریزی می کنند که ما حتما در مجلس به آقای ظریف تذکر خواهیم داد که حق ندارند چنین اظهاراتی کنند.
[

«حجت الاسلام علیرضا سلیمی» نماینده مردم محلات در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به مصاحبه وزیر امورخارجه کشور با نشریه آلمانی «اشپیگل» مبنی بر اعلام آمادگی ایران برای مذاکره با آمریکا در صورت لغو تحریم ها اظهار داشت: آقای ظریف یک دیپلمات است و باید بداند که سخنانش مورد سوء استفاده قرار می گیرد و نباید طوری صحبت کند که جمهوری اسلامی ایران در موضع ضعف قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که «ما با آمریکا به هیچ وجه مذاکره نمی کنیم» اشاره کرد و گفت: مگر آقای ظریف یک حکومت جدایی دارد و یا یک دولت و یا یک کشور جدایی است؟ آقای ظریف فقط وزیر خارجه کشور است؛ فرمایشات رهبری باید فصل الخطاب باشد که ایشان فرمودند ما به جز آمریکا با سایر کشورها از موضع قدرت مذاکره می کنیم.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر این که رهبری بارها فرموده اند آمریکایی ها دروغگو هستند و نمی شود به آن ها اعتماد کرد افزود: اظهارات ظریف خلاف نص صریح سخنان مقام معظم رهبری است.

,

سلیمی ادامه داد: این ها دارند برای برجام دو و سه برنامه ریزی می کنند؛ از مصاحبه آقای ظریف چنین برداشت می شود که این ها دارند برای برجام دو و سه برنامه ریزی می کنند که ما حتما در مجلس به آقای ظریف تذکر خواهیم داد که حق ندارند چنین اظهاراتی کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه