اخبار داغ

مدیرحج و زیارت استان زنجان خبرداد؛

آغاز انتخاب کارگزاران حج در زنجان

آغاز انتخاب کارگزاران حج در زنجان
مدیرحج و زیارت استان زنجان گفت: در حال حاضر حج تمتع در مرحله انتخاب کارگزاران بوده و در زنجان نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: در سال آینده اعزام زائران به حج تمتع با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای اجرای مطلوب برنامه های حج، کارگزاران رسمی حج در مرحله انتخاب هستند، افزود: سازمان حج و زیارت برنامه ریزی لازم را برای انتخاب کارگزران انجام داده است و در استان نیز این موضوع پیگیری می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: کارگزاران حج بر اساس ظرفیت‌های موجود، تجربه و اخلاق مداری انتخاب می شوند تا برنامه های حج تمتع سال آینده را به خوبی پیگیری کنند.

,

مدیرحج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه مذاکرات رسمی از سوی سازمان حج و زیارت با طرف عربستانی برای برگزاری حج مطلوب همچون سال گذشته انجام شده است، افزود: مطالبات و حل مشکلات و موانع موجود به طرف عربستانی ارائه شده است.

,

بایایی با بیان اینکه پیش بینی شود از استان زنجان بیش از یک هزار نفر در سال آینده به حج تمتع مشرف شوند، خاطرنشان کرد: این آمار با توجه به اینکه هنوز اطلاعات به کشور عربستان ارائه نشده است، قعطی نیست.

,

وی ادامه داد: منتظر آخرین اقدامات در این زمینه هستیم اما برنامه های برگزاری حج با عظمت و اقتدار  در استان پیگیری می شود.

,

این مسئول از آغاز ثبت نام حج تمتع از نیمه دوم بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: تا اول اسفند ماه سال جاری ثبت نام ادامه دارد.

,

مدیرحج و زیارت استان زنجان در خصوص برگزاری حج عمره مفرده نیز گفت: هنوز ثبت نام این نوع حج به استان ها اعلام نشده است و منتظر تصمیم سازمان در این زمینه هستیم.

,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه