اخبار داغ

سرپرست شهرداری زنجان خبرداد؛

فعالیت بازارچه‌های میوه و تره‌بار در 10 نقطه شهر زنجان

فعالیت بازارچه‌های میوه و تره‌بار در 10 نقطه شهر زنجان
سرپرست شهرداری زنجان گفت: در حال حاضر در 10 نقطه شهر زنجان بازارچه‌های میوه و تره‌بار فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسن احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای احداث بازارچه های میوه و تره بار شهرداری نیازمند مکان مناسب است که در این زمینه مطالعات لازم انجام شده و در زمین هایی با  کارکرد واقعی به ویژه در شهرک های جدیدالتاسیس بازارچه احداث می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بر خلاف تصور عمومی شهرداری با کمبود زمین مواجه است،افزود: این کمبود اجازه برنامه ریزی لازم را نمی دهد اما در برخی مکان های در نظر گرفته شده، به صورت موقت بازارچه های روز راه اندازی می شود.

,

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر در 10 نقطه شهر زنجان بازارچه میوه و تره بار فعالیت می کند، افزود: در صورتی که این مکان ها کارکرد واقعی داشته و با استقبال مردم مواجه شود، زیرساخت های آن تکمیل می شود.

,

سرپرست شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در پارک رجایی زنجان بازارچه میوه و تره بار راه اندازی شده است تا همشهریان خدمات لازم را دریافت کنند.

,

احمدی با بیان اینکه بازارچه میوه و تره بار اصغریه به عنوان قدیمی ترین میدان فعال است، افزود: بازار روز، بازارچه الهیه و رضوان نیز جزو بازارچه های میوه و تره بار محسوب می شوند.

,

وی با اشاره به احداث بازارچه میوه و تره بار نواب صفوی،گفت: این بازارچه در حال ساخت بوده و در سه مرحله فاز بندی و اجرایی شده است.

,

این مسئول بیان داشت: پروژه سرمایه گذاری در قالب بازارچه میوه و تره بار در ورودی شهرک  پونک و گلشهر در حال ساخت است که امیدواریم با بهره برداری از آن استقبال خوبی شود.

,
 
,

نتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه