اخبار داغ

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در واکنش به اظهارات تأسف‌بار ظریف:

سخن گفتن از مذاکره در شرایط کنونی نشانه ضعف دستگاه دیپلماسی است

سخن گفتن از مذاکره در شرایط کنونی نشانه ضعف دستگاه دیپلماسی است
عضو فراکسیون روحانیت مجلس تأکید کرد: دستگاه دیپلماسی ما باید به این مهم توجه کند که پای میز مذاکره رفتن با دشمن قسم خورده مردم ایران، نشان از ضعف است، در حالی که ما امروز در موضع قدرتیم و نه ضعف.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در واکنش به اظهارات عجیب ظریف گفت: قطعا مشکل کشور با مذاکره حل نخواهد شد و این واقعیتی است که در این چند سال هم تجربه شد و به وضوح دیدیم که مذاکره چه بر سر کشور آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: اصلا طرف ما اهل مذاکره نیست، او کسی است که بهترین سردار ما و اسطوره ایرانیان را ناجوانمردانه شهادت می‌رساند و به طور رسمی هم آن را اعلام می‌کند و این نشان می‌دهد که خصومت و کینه او نسبت به مردم ایران به نهایت خودش رسیده است.

,

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: این ضعف دستگاه دیپلماسی است که در چنین شرایطی دم از مذاکره با دشمن مردم ایران می زند؛ چرا که امریکا جز زور چیز دیگری نمی‌فهمد و باید با زور او را از منطقه بیرون کرد و الحمدلله قدرت مردم عراق، قدرت موشکی ایران و بیداری مسلمانان منطقه موجی را ایجاد کرده که برای آمریکایی‌ها راهی جز فرار باقی نگذاشته است.

,

حسینی‌کیا با بیان اینکه امیدواریم روزی برسد که منطقه و جهان از لوث وجود آمریکا پاک شود، تأکید کرد: دستگاه دیپلماسی ما باید به این مهم توجه کند که پای میز مذاکره رفتن با دشمن قسم خورده مردم ایران، نشان از ضعف است، در حالی که ما امروز در موضع قدرتیم و نه ضعف و نباید پالس‌هایی را به دشمن بدهیم که او گستاخ شود و این اظهارات از خطاهای استراتژیک ظریف بود.

,

گفتنی است جواد ظریف وزیر امور خارجه که وضعیت امروز اقتصادی کشور ماحصل شش سال مذاکره او با غرب و آمریکا است، در اظهاراتی عجیب در گفتگو با نشریه آلمانی اشپیگل در پاسخ به این سؤال خبرنگار که «آیا احتمال مذاکره با آمریکا پس از ترور سردار سلیمانی کمرنگ شده است»؟ گفت: «نه، من هرگز این احتمال را رد نمی‌کنم که مردم رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیت را بشناسند. برای ما مهم نیست که چه کسی در کاخ سفید نشسته است. مهم است که آنها چگونه رفتار می‌کنند. دولت ترامپ می‌تواند گذشته خود را اصلاح کند، تحریم‌ها را برداشته و به میز مذاکره برگردد. ما هنوز در پای میز مذاکره هستیم و این آنها بودند که میز مذاکره را ترک کردند»!  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه