اخبار داغ

امام جمعه نهبندان مطرح کرد

حضور میلیونی مردم عراق، رفراندوم اخراج آمریکایی‌ها از منطقه/ خون شهدای مقاومت خروج آمریکایی‌ها را تسریع کرد

حضور میلیونی مردم عراق، رفراندوم اخراج آمریکایی‌ها از منطقه/ خون شهدای مقاومت خروج آمریکایی‌ها را تسریع کرد
حجت‌الاسلام خزاعی گفت: اقدام نابخردانه رئیس‌جمهور احمق و دلقک آمریکا باعث شد مجلس عراق تبدیل به مجلس انقلابی شود و خروج آمریکا را تصویب کند و حرکت مردم عراق تبدیل به رفراندوم شد و کار مجلس پشتوانه بزرگ مردمی پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص تظاهرات میلیونی مردم عراق علیه آمریکای جنایتکار گفت: ملت عراق به این نتیجه رسیدند که آمریکایی‌ها در این سال‌ها به آن‌ها دروغ گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، در خصوص تظاهرات میلیونی مردم عراق علیه آمریکای جنایتکار گفت: ملت عراق به این نتیجه رسیدند که آمریکایی‌ها در این سال‌ها به آن‌ها دروغ گفتند.,

وی افزود: در این سال‌ها آمریکایی‌ها با ادعای کمک به مردم عراق و نابودی داعش وارد منطقه شدند اما به مردم عراق خیانت بزرگی کردند و مردم عراق را می‌کُشتند و ثروت آن‌ها را یغما می‌بردند تا این‌که ترامپ دست بکار شد و فرماندهان و مجاهدان مقاومت را شهید کرد.

,

امام جمعه نهبندان گفت: ملت عراق به این بصیرت رسیدند که حضور آمریکایی‌ها در کشور آن‌ها جز ضرر و ناامنی برای کشور عراق چیز دیگری به ارمغان نیاورده است لذا با این حضور میلیونی که تحلیل‌گران تأکید دارند در 100 سال اخیر بی‌سابقه است، به میدان آمدند و این یوم‌الله تاریخی را آفریدند که در واقع از نتیجه خون شهدای مقاومت است.

,

حجت‌الاسلام خزاعی با بیان این‌که در روایت هست که خداوند دشمنان ما را احمق آفریده است افزود: اگر آمریکا دست به این جنایت نمی‌زد معلوم نبود که خروج آمریکا از منطقه تسریع شود اما اقدام نابخردانه رئیس‌جمهور احمق و دلقک آمریکا باعث شد مجلس عراق تبدیل به مجلس انقلابی شود و خروج آمریکا را تصویب کند و حرکت مردم عراق تبدیل به رفراندوم شد و کار مجلس پشتوانه بزرگ مردمی پیدا کرد و اقدام مبارکی برای منطقه خواهد بود.

,

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند حمله موشکی به پایگاه آمریکایی یک سیلی  بود و انتقام بزرگ خروج آمریکایی‌ها از منطقه است.

,

امام جمعه نهبندان گفت: با حضور میلیونی مردم عراق، آمریکایی‌ها چاره‌ای ندارند جزاین‌که از منطقه خارج شوند.

,

حجت‌الاسلام خزاعی تصریح کرد: سیاست‌های آمریکایی‌ها براین اساس است که دنبال منافع شخصی خودشان هستند و رئیس‌جمهور آمریکا توسط شرکت‌های سرمایه‌داری صهیونیستی انتخاب می‌شود که اهداف آن‌ها اقتصادی است به خصوص رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که تاجر است و تمام سیاست‌هایش را براساس سودوزیان تجاری تنظیم می‌کند و می‌خواهد در هرجا حضور پیدا می‌کند فایده تجاری داشته باشد.

,

وی اظهار کرد: مردم عراق با گذشت زمان به این بصیرت و آگاهی رسیدند که نباید گول سیاست‌های آمریکا را بخورند و این خون ارزشمند شهدای مقاومت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بود که برای منطقه برکات داشت و خروج آمریکایی‌ها را از منطقه تسریع کرد و بصیرت فراوانی به مردم داد.

,

امام جمعه نهبندان با بیان این‌که حرکت مردم عراق الگو گرفته از حرکت مردم ایران است گفت: شعارهایی که امام خمینی(ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دادند و فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شیطان بزرگ است، امروز دقیقا کلمه شیطان اکبر توسط ملت عراق بکار برده می‌شود.

,

حجت‌الاسلام خزاعی افزود: آتش‌زدن و لگدمال کردن پرچم آمریکا توسط ملت عراق و بیان شعارهایی مانند آمریکا را زیرپا می‌گذاریم که در انقلاب اسلامی بیان می‌شد، نشان از الگوبودن ملت ایران در مبارزه با استکبارجهانی است.

,

وی تصریح کرد: خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی‌المهندس، پیوند عمیق بین دو ملت ایران و عراق را مستحکم‌تر کرد.

,

امام جمعه نهبندان گفت: راهپیمایی روز جمعه مردم عراق هیچ تفاوتی با راهپیمایی‌های مردم ایران در میدان آزادی نداشت چراکه همه یک‌زبان شاهد فریاد مرگ بر آمریکا بودند و این بصیرت را ملت عراق از ملت ایران به خصوص شهید سلیمانی گرفتند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه