اخبار داغ

در گفتگو با دانا مطرح شد؛

از دیپلماسی خنده تا دیپلماسی التماسی/ هانی زاده: وزیر امور خارجه به ترامپ قاتل چراغ سبز نشان داد

از دیپلماسی خنده تا دیپلماسی التماسی/ هانی زاده: وزیر امور خارجه به ترامپ قاتل چراغ سبز نشان داد
حسن هانی زاده به اظهارات ظریف در خصوص مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: در این شرایط طرح این گونه صحبت ها و چراغ سبز نشان دادن به آمریکای جنایتکار از موضع ضعف است و تلقی دشمنان انقلاب اسلامی این است که این گونه اظهار نظرها به تضعیف جمهوری اسلامی منجر می شود و نشان می دهد ایران در مقابل فشارهای آمریکا تسلیم شده است.
[

«حسن هانی زاده» کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به مصاحبه وزیر امور خارجه کشورمان با نشریه آلمانی اشپیگل و اعلام آقای ظریف مبنی بر «مذاکره با آمریکا غیر محتمل نیست» اظهار داشت: اظهارات وزیر خارجه کشورمان در مصاحبه با اشپیگل یک نوع چراغ سبزی برای گفت و گو با آمریکا تلقی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: در این شرایط و با توجه به اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سردار سلیمانی و مجاهد عراقی ابومهدی المهندس به نظر می رسد هر گونه چراغ سبز برای گفت و گو با آمریکا و شخص ترامپ که دست او به خون سرداران بزرگ جهان اسلام آلوده است، غیر منطقی به نظر می رسد.

,

این کارشناس با تاکید بر این که «هر گونه مذاکره با ترامپ در این شرایط به نفع مردم ایران نخواهد بود» افزود: در این شرایط طرح این گونه صحبت ها و چراغ سبز نشان دادن به آمریکای جنایتکار از موضع ضعف است و تلقی دشمنان انقلاب اسلامی این است که این گونه اظهار نظرها به تضعیف جمهوری اسلامی منجر می شود و نشان می دهد ایران در مقابل فشارهای آمریکا تسلیم شده است.

,

هانی زاده ابراز کرد: شرایط منطقه و ایران به گونه ای است که باید تمام توجه ملت ایران و همچنین ملت های منطقه به سمت اخراج نیروهای آمریکایی از عراق و منطقه باشد. اتفاقی که در عراق افتاد و حضور میلیونی مردم عراق در رابطه با اخراج نیروهای آمریکایی بهترین فرصت برای مقامات جمهوری اسلامی است که به آمریکا فشار وارد کنند تا نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی از منطقه اخراج شوند.

,

وی خاطر نشان کرد: هرگونه طرح مسائل انحرافی و مسائل گفت و گو با آمریکا نمی تواند به اهداف جمهوری اسلامی ایران برای اخراج نیروهای آمریکایی کمک کند.

,

هانی زاده با بیان این که «هر گونه مذاکره با آمریکا می تواند از موضع ضعف تلقی شود» گفت: ترامپ احساسش بر این است که بهترین فرصت است که شرایط خودش را به ایران تحمیل کند و در چنین شرایطی ایران باید از موضع قدرت نه با آمریکا بلکه با جامعه جهانی مذاکره کند؛ هر گونه مذاکره با آمریکا به نفع ایران نخواهد بود و اظهارات ترامپ برای مذاکره با ایران، فریبی بیش نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه