اخبار داغ

فرمانده قرارگاه رمضان:

امنیت امروز مرزها نتیجه فرماندهی بی‌نقص شهید سلیمانی است

امنیت امروز مرزها نتیجه فرماندهی بی‌نقص شهید سلیمانی است
فرمانده قرارگاه رمضان گفت: امنیت امروز مرزها نتیجه از جان گذشتگی‌ها و فرماندهی بدون نقص سردار سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز سردار عبدالرضا مسگریان امروز یکشنبه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت و اظهار داشت: عملیات‌ها و اقداماتی را که به فرماندهی این شهید بزرگوار انجام می‌شد به طور مستقیم در ایجاد امنیت کشور و استان کرمانشاه تأثیرگذار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

فرمانده قرارگاه رمضان با بیان اینکه وضعیت کشور عراق به دلیل همسایگی و هم مرز بودن با کشور ما حائز اهمیت است، افزود: عراق سال ۲۰۰۳ توسط آمریکا اشغال شد اما هیچ انقلابی توسط مردم عراق تشکیل نشد تا طعم استقلال را بچشند.

,

سردار مسگریان گفت: از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ تمام سیستم‌ها و وزارتخانه‌های کشور عراق توسط آمریکا اداره می‌شد.

,

وی خاطر نشان کرد: اولین حرکت عراقی‌ها جهت اخراج نیروهای آمریکا در سال ۲۰۱۱ رقم خورد و موفق شدند ۱۵۰ هزار نفر نیروی آمریکا از کشور عراق کار خارج کنند.

,

فرمانده قرارگاه رمضان تصریح کرد: اما اولین هزینه‌ای که این کار برای عراق داشت ورود داعش بود، آمریکا داعش را به وجود آورد که به بهانه جلوگیری و مقابله با آنها و عراق برگردد.

,

سردار مسگریان عنوان کرد: جنایت‌هایی را که داعش در کشور عراق انجام می‌داد به دستور مستقیم آمریکا بود و تصرفات و ویرانی‌های بسیاری را به بار آوردند.

,

وی به عملیات‌های کاربردی مقابله با داعش به فرماندهی سردار سلیمانی و نیروهای حشد الشعبی اشاره کرد و بیان داشت: این عملیات‌ها پیروزی‌های چشمگیری را به دنبال داشت.

,

فرمانده قرارگاه رمضان خاطر نشان کرد: به همین دلیل آمریکا به دنبال شهادت سردار بود و طوری می‌خواستند ایشان را هدف قرار دهند که مسئولیت شهادت بر عهده آنها نباشد.

,

سردار مسگریان افزود: در حال حاضر عراقی‌ها دولت جدیدی تشکیل دادند و این به دلیل استقلالی است که با هزینه‌های هنگفت به دست آوردند.

,

وی ادامه داد: اما اکنون آمریکا بر دولت عراق فشار آورده که بازسازی کشور عراق را با ما بدهید در عوض ۵۰ درصد نفت عراق را می بریم اما دولت عراق نپذیرفت.

,

راهپیمایی مردم عراق نشان دهنده آگاهی و بصیرت مردم جهت رسیدن به استقلال است

, راهپیمایی مردم عراق نشان دهنده آگاهی و بصیرت مردم جهت رسیدن به استقلال است,

فرمانده قرارگاه رمضان تصریح کرد: راهپیمایی جمعه در عراق بی سابقه بود که نشان دهنده آگاهی و بصیرت مردم جهت رسیدن به استقلال است.

,

سردار مسگریان اقدامات حاج قاسم سلیمانی را حقی به گردن کشور ایران و بخصوص استان کرمانشاه دانست و افزود: استان کرمانشاه بدلیل اینکه نزدیکترین مرز به مقر داعش بود باید بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت.

,

وی ادامه داد: داعش به ۳۰ کیلومتری مرزهای استان کرمانشاه نزدیک شد و حاج قاسم نیروهای خود را در ارتفاعات خانقین مستقر کرد تا جلوی داعش را بگیرد.

,

فرمانده قرارگاه رمضان گفت: از جمله عملیات‌هایی که با کمک حشد الشعبی و فرماندهی حاج قاسم انجام دادیم همین عملیات بود که خطر جدی را از مرزهای ایران دور کردیم.

,

سردار مسگریان اظهار داشت: پس از آن اگرچه داعش عملیات‌های ضدامنیتی را در مرزها انجام داد و شهدای بسیاری در این راه تقدیم کردیم اما به دستور مستقیم سردار شهید سلیمانی و کمک حشد الشعبی عملیات‌های بزرگی انجام شد که امنیت را در مرزها حاکم کرد.

,

وی گفت: امروز امنیت ملی و امنیتی که در مرزهای کشور حاکم است نتیجه از جان گذشتگی‌ها و فرماندهی بدون نقص سردار سلیمانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه