اخبار داغ

ایستگاه هفدهم: سپاهان – ماشین‌سازی

ایستگاه هفدهم: سپاهان – ماشین‌سازی
هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز شنبه 5 بهمن‌ماه با برگزاری 4 دیدار ادامه می‌یابد که در یکی از این مسابقات، سپاهان اصفهان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف ماشین‌سازی می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز شنبه 5 بهمن ماه با برگزاری 4 دیدار ادامه پیدا می‌کند که در یکی از این مسابقات، سپاهان اصفهان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف ماشین‌سازی می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سپاهان در حالی که در هفته پایانی قبل از تعطیلات صدر جدول را از دست داده بود در نیم فصل شرایط تقریباً ایده‌الی را سپری کرده و چندین بازیکن را به ترکیب خود اضافه کرده است.

,

در چند روز اخیر شنیده هایی از پیوستن امیر قلعه نویی مربی سپاهان به تیم ملی شنیده می شد که هوادارن طلایی پوشان را نگران کرده بود اما به هر حال تمرینات این تیم به خوبی پیش رفته و این تیم چند بازی تدارکاتی را نیز پشت سرگذاشته است.

,

طلایی پوشان به زودی بازی های فشرده ای را در سه جام برگزار خواهند کرد از این رو امیر قلعه نویی تلاش می کند امتیاز از دست ندهد تا شرایط بهتر و دست باز تری داشته باشد.

,

برترین گلزنان:

,

در تیم سپاهان کی‌روش استنلی با 6 گل و در تیم ماشین‌سازی، شاهین توکلی با 2 گل زده، بهترین گلزنان 2 تیم هستند.

,

محرومان و مصدومان:

,

تیم ماشین‌سازی با ترکیب کامل در این بازی حاضر است، اما سپاهان مهدی کیانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

,

ترکیب احتمالی ماشین‌سازی:

,

حامد لک، شاهین توکلی، ادواردو دوسانتوس، علی آل‌کثیر، عزیز معبودی، میلاد نوری، بابک مرادی، قائم اسلامی‌خواه، اتابک زارعی، محمد قادری و عرفان افراز.

,

سرمربی: احد شیخ‌لاری

,

ترکیب احتمالی سپاهان:

,

پیام نیازمند، محمد منصوری، محمد طیبی، گیورگی ولسیانی، سعید آقایی، امید نورافکن، سروش رفیعی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، سیدمحمدرضا حسینی و کی روش استنلی.

,

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه