اخبار داغ

کریمی خبر داد؛

حضور دو گروه جهادی از دانشگاه‌های اصفهان در مناطق سیل‌زده

حضور دو گروه جهادی از دانشگاه‌های اصفهان در مناطق سیل‌زده
مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی اصفهان از حضور دو گروه جهادی از دانشگاه‌های استان در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار  صاحب نیوز در خصوص کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: پایگاه های بسیج و گروه های جهادی در دانشگاه های سطح استان اقدام به جمع آوری کمک کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: دو گروه جهادی محمد رسول الله (ص) و امیرالمؤمنین دانشگاه های اصفهان در این مناطق سیل زده حضور دارند.

,

وی افزود: گروه جهادی محمد رسول الله به صورت قرارگاهی حدود ۷ سال است که در استان سیستان و بلوچستان حضور دارد و اقدام های جهادی و محرومیت زدایی انجام می دهد.

,

کریمی تصریح کرد: یکی از محورهای اصلی خدمت رسانی به سیل زدگان منطقه دلگان همین گروه جهادی است؛ پخت غذا، توزیع کمک های مردمی، فعالیت های پزشکی و درمانی خدمت رسانی می کنند.

,

وی در پایان گفت: اکنون این دو گروه جهادی به ارائه خدمات ضروری می پردازند و در آینده که شرایط بهتر شد گروه های عمرانی و تخصصی و فنی حضور پیدا می کنند و به صورت کامل مشکلات ایجاد شده سیل را تا حد توان رفع کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه