اخبار داغ

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبر داد:

برگزاری 30 کاروان قرآنی در مراسمات دهه فجر استان گلستان

برگزاری 30 کاروان قرآنی در مراسمات دهه فجر استان گلستان
معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: بمناسبت دهه فجر و نکوداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی 30 کاروان و محافل قرآنی در شهرها و روستاهای استان گلستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، یاسر مقسم روز گذشته در نشست آموزشی ویژه حافظان قرآن اهل سنت گلستان با استاد معتز آقایی در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان اظهار کرد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 50 برنامه شاخص توسط مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در استان های گیلان و گلستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: مهمترین و شاخص ترین برنامه دهه فجر مرکز بزرگ اسلامی با توجه به اربعین شهادت سردار سلیمانی راه اندازی 30 محفل و کاروان قرآنی در شهرها و روستاهای مختلف گلستان است.

,

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به فعالیت های متنوع و خوب این مرکز در 2 سال گذشته ادامه داد: اتفاق بزرگی که در فعالیت های این مرکز در دو سال گذشته رخ داده برگزاری بیش از 150 کرسی و محفل قرآنی در سراسر استان است.

,

وی خاطر نشان کرد: در کنار برگزاری محافل قرآنی در مناطق دور افتاده و صعب العبور استان تلاش کردیم تا ضمن استفاده از چهره های بین المللی ، قاریان و حافظان نوجوان و جوان توانمند را از طریق این کاروان ها معرفی کنیم.

,

مقسم از برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی با نگاه به آیات قرآن خبر داد و گفت: در کنار مباحث حفظ و قرائت قرآن کار جدید مرکز بزرگ اسلامی برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی با نگاه به آیات قرآن است.

,

وی اضافه کرد: استان گلستان به عنوان نخستین استان در کشور دفتر محافل قرآنی را دایر کرده و سال گذشته به سبب فعالیت های موفق توانستیم میزبان مسابقات قرآن در سطح کشور باشیم.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: برای افزایش دانش و مهارت قاریان قرآن در گلستان و استفاده از تکنیک های مهارتی امروز کارگاه آموزشی  یک روزه حافظان قرآن ویژه اهل سنت گلستان در گنبدکاووس در حال برگزاری است.

,

وی گفت: در اواخر بهمن ماه امسال نیز دوره صوت قرآن با حضور اساتید کشوری و بین المللی برگزار خواهد شد.

,

قاری بین المللی قرآن کریم در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: جایگاه قرآن در قلب و سینه یک انسان است و با وجود پیشرفته ترین امکانات باید قرآن حفظ شده و سینه به سینه به نسل های بعدی منتقل شود.

,

استاد معتز آقایی گفت: یکی از راههای عمل به قرآن خواندن و حفظ آن است و اگر بخواهیم صوت و ترتیل خوبی داشته باشیم باید خوب گوش داده و قرائت خوبی داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه