اخبار داغ

استاندار لرستان:

مسائل حقوقی مانع ساماندهی حریم قلعه فلک‌الافلاک/سرمایه‌گذاران کار نکنند، خلع ید می‌شوند

مسائل حقوقی مانع ساماندهی حریم قلعه فلک‌الافلاک/سرمایه‌گذاران کار نکنند، خلع ید می‌شوند
استاندار لرستان گفت: اگر یک سرمایه‌گذار در استان نتواند کارش را انجام بدهد حتماً خلع ید می‌شود و زمین‌ها را پس می‌گیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سید موسی خادمی ظهر امروز در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی استان لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های کلیدی استان لرستان اظهار داشت: پروژه های کلیدی استان در بخش های مختلف گردشگری، راه، صنایع و کشاورزی است که امروز آخرین وضعیت پروژه های گردشگری استان لرستان بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: مشکلات پروژه‌های گردشگری همچون هتل صخره ای، هتل بام به دلیل انجام کارهایی است که مقررات لازم در ابتدای کار رعایت نشده اکنون در بحث های حقوقی و اداری باهم گره خورده است.

,

استاندار لرستان با اشاره به آخرین وضعیت قلعه فلک الافلاک عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که با سپاه استان داشتیم این بود که آنها معتقد بودن پول نقد باید به آنها تحویل بدهیم ولی اعتباراتی که دولت داده بود اوراق بود بر همین اساس با سپاه توافق کردیم که اوراق را به سپاه بدهیم و مابه التفاوتی که از بابت نقد کردن این اوراق از دست می دهند را نیز به آنها به صورت تقد پرداخت کنیم. 

,

وی بیان کرد: اوراق را که به مجموعه سپاه بر اثر اختلاف و عدم هماهنگی بین مجموعه استانی و مجموعه ملی وزارت دفاع و سپاه پاسداران پیش آمد که نتوانستند اوراق را تاکنون بگیرند و چندین ماه است که می گذرد و این اتفاق حل نشده است.

,

خادمی گفت:آخرین راه حلی که برای گرفتن اوراق سپاه بابت قلعه داده شده این است که شخص جدیدی را به عنوان نماینده سپاه معرفی شود که اوراق بگیرد و قسط دوم نیز پرداخت شود

,

وی تصریح کرد: پروژه قلعه فلک الافلاک جزء پروژه هایی است که بیش از نیاز منابع در اختیار داریم ولی در حال حاضر بحث های حقوقی مطرح است که چگونه و به چه روشی پرداخت کنیم و همین امر سبب شده سپاه هنوز نتوانسته ساخت پادگان جدید را به اتمام برساند  که امیدواریم به نتیجه نهایی برسانیم.

,

استاندار لرستان با اشاره به سایر پروژه های گردشگری استان خاطر نشان کرد: در جلسه امروز مصوب شد اگر سرمایه‌گذاری نتواند کارشان را انجام بدهند حتما خلع ید می شوند و زمین ها را پس می‌گیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه