اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

سیره شهید حاج قاسم سلیمانی شیوه پارسایان مجاهد است

سیره شهید حاج قاسم سلیمانی شیوه پارسایان مجاهد است
مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: روح شهید سلیمانی و دیگر شهیدان اسلام همیشه در جسم و جان مجاهدان خواهد ماند و با به شهادت رسیدن وی شهید سلیمانی ها به پا خواستند تا در مقابل دشمنان این نظام و اسلام قدم علم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الاسلام احمد حاتمیان مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان در همایش لثارات که با محوریت نقش سردار قاسم سلیمانی در امنیت منطقه به همت سازمان تبلیعات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم این بود که نگذاریم نام شهید سلیمانی و لحظه های پر شور معنوی که با شهادت ایشان در فضای ایران ایجاد شد در غفلت ثانیه ها به فراموشی سپرده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی گفت: همانطور که خداوند در قرآن کریم فرموند که به کسانی که در راه خدا کشته شده اند نگویید مرده اند بلکه آنها زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند و دارای حیات آسمانی اند و مردم به خاطر عدم ادراک مفاهیم قرآن، زبان از بیان درک آن قاصر و کوتاه است زیرا گوش ما قدرت درک صدای ملکوتی و برزخی را ندارد.

,

, ,

وی با بیان اینکه شهیدان راه حق را انتخاب کردند و حیات طیبه شان در این عالم همچنان بالاتر است ادامه داد: هماطور که امیر المومنین (ع) فرموند؛ انسان های رادمرد و بزرگ خویشتن را به زحمت می اندازند و دیگران را رفاه می بخشند لذا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شیوه پارسایان مجاهد است.

,

حجت الاسلام حاتمیان ادامه داد: روح شهیدان ما هرگز خسته نمی شوند چرا که جسم چابک خود را روزها و شب ها به دوش می کشیدند لذا حیاتی پر از آرامش را برای همیشه به جاودانه کسب کردند و این تجارت سودمند را خداوند برای  آنان مهیا کرد.

,

, ,

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: روح شهید سلیمانی و دیگر شهیدان اسلام همیشه در جسم و جان مجاهدان خواهد ماند و با به شهادت رسیدن وی شهید سلیمانی ها به پا خواستند تا در مقابل دشمنان این نظام و اسلام قدم علم کنند.

,

وی در پایان گفت: شهید سلیمانی برای امنیت این کشور سالها و سالها مبارزه و مجاهدت کرد و اگر تلاش های این شیر مردان دلاور صفت نبود، هرگز هرگز حرامیانی که حرم امن را به خونریزی تبدیل کردند آرامش را برای ما به جای نمی گذاشتند.

,

, ,

 خون شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد تا اقتدار و عزت ایران اسلامی در منطقه و جهان چندبرابر شود

,  خون شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد تا اقتدار و عزت ایران اسلامی در منطقه و جهان چندبرابر شود,  خون شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد تا اقتدار و عزت ایران اسلامی در منطقه و جهان چندبرابر شود,

در ادامه سرهنگ مومنی جانشین قرارگاه لشکر عملیاتی ۲۸ کردستان خاطر نشان کرد: ولایتمداری خصوصیت بارز شهید حاج قاسم سلیمانی بود چرا که ملت های دیگر را دیده بود که هیچ کشوری رابطه ی مردم و رهبری ما را ندارند لذا یک انسان ولایتمدار بودند و تدبیر و شجاعت را با هم آمیخته بودند .

,

وی گفت: اشد علی الکفار یکی دیگر از ویژگی های بارز حاج قاسم سلیمانی بود چرا که با خودی ها مهربان و با دشمنان شدیدا سختگیر بود.

,

وی ادامه داد: اقتدار و امنیت برای نظام اسلامی ما از واجبات و ضروریات است لذا هیچ کشوری نخواهد توانست چشم طمع به ملت ما داشته باشد و امروز با تاسی به آیات نورانی قرآن کریم ؛ قدرت اول منطقه ایم.

,

, ,

جانشین قرارگاه لشگر عملیاتی ۲۸ کردستان گفت: آمریکا، اسرائیل و انگلیس فکر می کنند با به شهادت رساندن شهید سلیمانی مرزهای ما را با خطر مواجه می کنند اما باید بدانند در تمامی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ما پر از انسان هایی است که پیرو خط قاسم سلیمانی هستند.

,

سرهنگ مومنی اظهار داشت: دشمنان سردار سلیمانی احترام بسیاری برای وی قائل بودند و به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر اندیشمند در مسائل امنیتی و نظامی دنیا می دانند و همین مسئله باعث شده بود در بسیاری از عملیات ها احتیاط بسیاری در مقابله با این شهید به کار گیرند.

,

وی افزود: در بحث امنیت ملی و بین المللی منطقه نیز سردار شهید قاسم سلیمانی نقش بسیار پر رنگی داشت و بخش عمده اقتدار و امنیتی که برای هر نظام سیاسی ضروری و واجب است را مدیون این شهید بزرگ هستیم.

,

, ,

سرهنگ مومنی با بیان اینکه هدف ما متحد کردن کشورهای منطقه است تا خودشان برای خود تصمیم گیری کنند گفت: هیچ اتفاقی در خاورمیانه به نتیجه نخواهد رسید مگر ایران هم حضور داشته باشد و این یعنی ما قدرت اول منطقه هستیم.

,

وی عنوان کرد: ما به بازدارندگی رسیده ایم زیرا قدرت جسارت را از دشمن گرفته ایم و سیاست دشمن را تغییر داده ایم و قادر هستیم به کوچکترین تهدید پاسخ دهیم و در برابر بزرگترین تهدیدها مقاومت خواهیم کرد و اینرا مدیون خون شهدایی هستیم که از اول انقلاب تا الان به زمین ریخته شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه