اخبار داغ

در حاشیه راهپیمایی عظیم مردم عراق؛

حمایت از آمریکا به سبک عصر ایران!+ سند

حمایت از آمریکا به سبک عصر ایران!+ سند
برخی از رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب نه‌تنها نمی‌توانند تظاهرات و راهپیمایی ضدآمریکایی در کشورمان را تحمل کنند بلکه توان دیدن این اعتراضات در خارج از کشور را نیز ندارند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا   این رسانه‌های زنجیره‌ای در طی سال‌های اخیر بارها و به‌صورت مداوم حمایت از چرخش سیاست‌های اصلی نظام به سمت جریان سلطه و آمریکا را نه‌تنها پنهان نکرده‌اند بلکه هرزمانی که فرصتی به دست آورده‌اند بر طبل این نگرش کوبیده‌اند.

شاید نمونه واقعی این موضوع را در طول مذاکرات هسته‌ای به‌خوبی درک کرد، زمانی که این رسانه‌ها باید با تحلیل‌های کارشناسی شده و صحیح اجازه نمی‌دادند تیم مذاکره‌کننده‌ای هسته‌ای زیر معاهده و پیمانی را امضاء کند که به‌راحتی طرف اصلی این قرارداد از آن خارج شود، نه‌تنها این کار را انجام ندادند و حملات تندی را نیز علیه منتقدان وارد کردند بلکه با شوق فراوان بهشت موعودی را به مردم کشورمان وعده دادند که عمر آن تنها دو سال طول کشید.

درواقع گرایش‌های غرب گرایانه این رسانه‌ها بارها نمایان شده حتی زمانی که دشمنی و کینه‌توزی استکبار جهانی به اوج خودش رسیده بازهم این رسانه‌ها نمی‌خواهند خدای‌نکرده مطلب یا نقدی را انجام دهند که چهره واقعی استکبار جهانی نمایان شود.

در روزهای اخیر نیز بار دیگر علاقه‌مندی این رسانه‌ها به آمریکا به‌صورت دیگری بروز پیدا کرد، به‌طوری‌که سایت خبری عصر ایران که درواقع یکی از سایت‌های اصلی این جریان است در خبری تحت عنوان تصاویری از راهپیمایی ضدآمریکایی در بغداد تصویری را به‌عنوان عکس این خبر انتخاب کرده که نشان‌دهنده حضور عده‌ای اندکی از مردم عراق در راهپیمایی است.



حال این‌که شبکه آمریکایی سی ان ان در گزارشی از این راهپیمایی تصویری را برای این خبر انتخاب کرده که نشان‌دهنده حضور پرشور و تاریخی مردم عراق است.

درواقع این دوگانگی عجیب در این رسانه‌های زنجیره‌ای نشان‌دهنده عمق علاقه‌مندی این رسانه‌ها به جریان‌های فکری است که سعی دارد از کشور مستقل و آزادی مثل ایران کشور سلطه‌پذیر و حقیر در برابر قدرت‌های جهانی بسازد و در این میان از هر روزنه‌ای برای نشان دادن این علاقه‌مندی خود استفاده می‌کنند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا , قم فردا ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه