اخبار داغ

در ۹ماهه سال جاری؛

۳۳هزار نسخه دارویی و 1200 مورد خدمات درمانی توسط هلال احمر گیلان انجام شد

۳۳هزار نسخه دارویی و 1200 مورد خدمات درمانی توسط هلال احمر گیلان انجام شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از حدود ۳۳۰۰۰ نسخه دارویی و ۱۲۰۰ مورد خدمات درمانی ارائه شده توسط حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان گیلان در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی مهدی ولی‌پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بخشی از وظایف جمعیت‌ هلال احمر را رفع آلام و کمک به سلامت انسان‌ها برشمرد و گفت: از اولویت ‌های جمعیت هلال‌احمر در حوزه سلامت، کمک به تامین سلامت آسیب ‌دیده‌ترین بخش جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی ,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان توجه به ارزش‌های سازمانی این جمعیت را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: ارائه خدمات جمعیت هلال احمر به مردم باید شایسته و بایسته انجام شود و با رعایت استانداردها در ارائه خدمات سلامت به نیازهای اساسی مردم توجه جدی داشت.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به راه اندازی مجتمع خدمات درمانی و توانبخشی و دارویی در استان گیلان اظهار کرد: این مرکز توسط جمعیت هلال احمر در یک مکان در خور شان مردم سزاوار استان در شهر رشت راه اندازی و درحال حاضر داروخانه جمعیت هلال احمر در آن مستقر شده و خدمت رسانی می نماید و در آینده نزدیک نیز حوزه درمان و توانبخشی با حمایت خیرین به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

,

ولی پور با اشاره به عملکرد حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گیلان در ۹ ماهه سال جاری اذعان داشت: بیش از ۱۲۰۰ مورد خدمات درمانی و حدود ۳۳۰۰۰ خدمات دارویی و همچنین اجرای طرح ویزیت و خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته هلال احمر و هفته ملی سلامت، جمعاّ به ارزش ۱۱.۵۵۰.۰۰۰ ریال توسط حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان گیلان در ۹ ماهه سال جاری ارائه شده است.

,

مهدی ولی پور ضمن اشاره به سازماندهی تیم های درمان اضطراری تصریح کرد: جمعیت هلال احمر گیلان در بخش BHCU دارای ۱۶ تیم و در بخش RDH دارای ۶ تیم می باشد که با ۳۶۹ نفر داوطلب با تخصص های مختلف درمان اضطراری هموطنان را در مواقع حوادث پوشش می دهند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اقدامات شاخص حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان گیلان، خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی بقاء در شرایط سخت در اردوگاه چاف ، دریافت ۵۰۰ محموله واکسن مننژیت برای حجاج تمتع در سال ۹۸ از مرکز، برگزاری کمیسیون های مشورتی حجاج ، واکسیناسیون مننژیت حجاج تمتع، اجرای طرح ملی فشار خون همزمان با برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان، دریافت واکسن (ب ث ژ) از انستیتو تهران، اجرای ویزیت رایگان - فشار خون و تست قندخون با همکاری استانداری درطرح جلوگیری از کم تحرکی زنان در لاکانشهر و واکیسناسیون زائران عتبات عالیات در اربعین از اقدامات شاخص این حوزه است که می توان به آن اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه