اخبار داغ

فیلم آموزشی مدار الکتریکی

فیلم آموزشی مدار الکتریکی
درس مدار الکتریکی از دروس مطرح در رشته مهندسی برق به حساب می آید. داوطلبان شرکت در کنکور ارشد برق که برای موفقیت در آزمون استخدامی کشوری و همچنین کسب رتبه بالا در کنکور ارشد و دکتری برنامه ریزی می کنند، باید به این درس توجه ویژه ای داشته باشند. همانطور که می دانید این درس ضریب 3 را در کلیه گرایش ها در کنکور کارشناسی ارشد دارد. بسیاری از داوطلبانی که در کنکور موفق به کسب رتبه های بالا شده اند، درس مدار الکتریکی را با درصد بالایی پاسخ داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکثر داوطلبان با تصور اینکه این درس حفظی بوده و با مرور فرمول ها قادر به حل تست های آن هستند، در کنکور دچار مشکل می شوند. درس مدار به شدت نیاز به تمرین و حل مسئله دارد و این مهارت در طول تحصیل بدست می آید. ولی در فرصت باقیمانده محدود تا کنکور ارشد بسیاری از داوطلبان به دنبال راه حلی جامع و کامل و در عین حال سریع برای یادگیری درس مدار الکتریکی می گردند. یشنهادی که برای این دسته از داوطلبان داریم استفاده از فیلم های آموزشی آنلاین مانند فیلم آموزشی مدار الکتریکی1 است. استفاده از فیلم های آنلاین باعث میشود اولا شما در وقت خود صرفه جویی کنید و الزام به حضور در کلاس فیزیکی نداشته باشید. برنامه ریزی برای شرکت در آموزشگاه ها به شدت زمان بر و هزینه بر است. از سوی دیگر شما با سرفصل های جامع و کامل درس مدارالکتریکی مواجه خواهید شد و از طریق کلاس آنلاین رفع اشکال قادر هستید تا بصورت مستقیم با استاد دوره به مکاتبه بپردازید و سوالات خود را حل کنید. البته نگران نباشید، پس از اینکه این دوره را به سرعت به اتمام رساندید فیلم آموزشی مدار الکتریکی2 را تهیه کنید تا دیگر هیچ حرفی برای گفتن باقی نماند! زیرا درس مدار شامل مدار 1 و مدار 2 است و شما برای قوی شدن در این درس باید هر دو دوره را بگذرانید. بهتر است بدانید که با تهیه هر کدام از دوره های آنلاین، به جزوات آن درس، فیلم آموزشی سرفصل بندی شده، کلاس آنلاین رفع اشکال، گروه تلگرامی پرسش و پاسخ، مشاوره رایگان تلفنی با اساتید، پشتیبانی رایگان فعالسازی و مشاهده دوره ها و بسیاری از خدمات دیگر دسترسی پیدا خواهید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بد نیست بدانید که کیفیت محتوای ارائه شده در این دوره ها به قدری قابل اعتماد است که شما تا یک هفته پس از خرید، به هر دلیل از دوره ناراضی بودید می توانید دوره را عودت دهید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که بر اساس اطلاعات موجود در مجموعه لایوآموز، تا کنکون عودت بدلیل نارضایتی از کیفیت دوره های آنلاین مدار گزارش نشده است!
,
 
,
, ,
 
,
البته برای آشنایی داوطلبان گرامی با چگونگی تدریس و محتوای ارائه شده در این دوره، بیش از 30 درصد از این فیلم های آموزشی آنلاین را رایگان ارائه کردیم.
,
 
,
آنچه که این دوره ها را از سایر دوره های آنلاین موجود در اینترنت متمایز می کند، تعهد به ارائه محتوای با کیفیت و تضمین حقیقی آن است. از سوی دیگر شما این اطمینان را خواهید داشت که فیلم های موجود در سایت لایوآموز در حقیقت همان منابع کنکور ارشد برق هستند که کاملا بصورت ویدیویی برای شما تولید و عرضه شده اند. پس چه بهتر که از فرصت باقیمانده تا کنکور حداکثر استفاده را ببرید و بجای حضور در کلاس های کنکور و صرفا به کمک یک رایانه، کلاس را به منزل یا محل کار خود ببرید. در هر شرایطی که هستید قادر به آموزش با بهترین کیفیت و توسط برترین اساتید گروه برق خواهید بود. حتی اگر امکان شرکت در کلاس آنلاین در ساعتی خاص برای شما میسر نبود، فیلم کلاس ضبط می شود و شما قادر به دانلود آن هستید.
,
همه چیز برای موفقیت در کنکور آماده است! فقط اراده شما و تلاش و پشتکارتان حرف آخر را خواهد زد. ما تمام امکانات را برای رسیدن به قله موفقیت فراهم کرده ایم. این گوی و این میدان!
,
 
,
منبع: لایوآموز
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه