اخبار داغ

بیرانوند: می‌خواستم به بلژیک بروم اما رویم نشد به گل‌محمدی بگویم/ پرسپولیس به فینال آسیا برود به قولم عمل می‌کنم

بیرانوند: می‌خواستم به بلژیک بروم اما رویم نشد به گل‌محمدی بگویم/ پرسپولیس به فینال آسیا برود به قولم عمل می‌کنم
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام کارها برای انتقالم به بلژیک انجام شده و فقط امضای قرارداد من مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا بیرانوند پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: برد امروز را به همه هواداران و بازیکنان و کادرفنی تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و 3 امتیاز شیرین را گرفتیم و انشالله بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره اینکه درگیری‌ها در این بازی زیاد بود، گفت: همه دیدند که بازیکنان ما با کسی درگیری نداشتند و فکر می‌کنم باعث این اتفاقات بازیکنان تراکتور بود که تمرکز خودشان را هم از دست دادند. 90 دقیقه تمرکزم روی بازی بود و هواداران هم خیلی خوب از این بازی که در روز غیر تعطیل برگزار شد، استقبال کردند. 

,

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره کارت زردی که دریافت کرد، تصریح کرد: کارت زرد من بی‌دلیل بود، تراکتور تعویض انجام می‌داد و من اجازه شروع بازی نداشتم و کارت زرد گرفتم و 3 کارته شدم. تمام تمرکزمان روی بازی با صنعت نفت است. داور بیشتر بچه‌های ما را 3 کارته کرد و کار ما سخت شد.

,

بیرانوند درباره تیم جدیدش در بلژیک و همکاری مجددش با ویلموتس گفت: باشگاه همه چیز را گفته و امشب اسم تیم مشخص می‌شود. تمام کارها را برای انتقالم به بلژیک انجام شده و فقط امضای قرارداد من مانده است.

,

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه از پرسپولیس طلبکار است و بخشی از مبلغی که از باشگاه بلژیکی به پرسپولیس می‌رسد او می‌گیرد، تصریح کرد: نه من این کار را نمی‌کنم، من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و با پرسپولیس قرارداد دارم و باشگاه باید طلب من را پرداخت کند. قرار است سال آینده به بلژیک بروم ولی باشگاه بلژیکی قرار است مبلغ رضایت‌نامه من را پرداخت کند و فکر می‌کنم این پول کمک زیادی به پرسپولیس می‌کند. 

,

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص این موضوع که گفتند روز پنجشنبه از بازیکنان این تیم خداحافظی کرده و قرار بوده به بلژیک برود، گفت: درست است، این اتفاق افتاده بود و بلیت پرواز من برای ساعت 3 بامداد بود و با بچه‌ها هم خداحافظی کرده بودم ولی رویم نمی‌شد به آقا یحیی بگویم این اتفاق افتاده است. فکر کردم و گفتم که نباید این اتفاق بیفتد. گل‌محمدی تنها مربی بود که من را به فوتبال ایران معرفی کرد و زمانی که به پرسپولیس آمد گفت من به خاطر چند بازیکن ملی‌پوش است که در پرسپولیس هستم، آقا یحیی خیلی دوست داشت بروم با او صحبت و از او خداحافظی کنم ولی من دوست نداشتم که این کار را انجام دهم. آقا یحیی  یکی از کسانی است که در زندگی ورزشی من نقش بسزایی دارد. آن بلیت لغو شد و کسی که قرار بود با من به بلژیک بیاید، جلوی خانه من حاضر بود ولی خانه‌ را ترک کرده بودم که این اتفاق نیفتد. 

,

بیرانوند درباره قولی که داده بود تا با پرسپولیس قهرمان آسیا نشود این تیم را ترک نمی‌کند، خاطرنشان کرد: آن اتفاق که می‌افتد و شک نداشته باشید. اگر پرسپولیس به فینال آسیا برود شاید این کار را بکنم و با تیم بلژیکی صحبت کنم تا بتوانم به قولم عمل کنم. من به هواداران پرسپولیس گفتم که بعد از 3 قهرمانی به قهرمانی چهارم هم نیاز داریم. بعد از جام جهانی خیلی دوست داشتم و دنبال این فرصت بودم که خودم را نشان بدهم و امیدوارم در بلژیک به رویاها و آرزوهایی که داشتم برسم.

,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه