اخبار داغ

واکنش شدید کمیسیون امنیت ملی مجلس به اظهارات اخیر ظریف

واکنش شدید کمیسیون امنیت ملی مجلس به اظهارات اخیر ظریف
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز در نشست این کمیسیون نسبت به اظهارات اخیر وزیر امورخارجه کشور در خصوص مذاکره با آمریکا عکس‌العمل شدید نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با دستور  بررسی اخبار و تحولات روز و همچنین بررسی لوایح پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین رابطه سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای جلسه لوایح پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس بررسی شد.

, سیدحسین,

وی افزود: نهایتا اعضا پس از بحث و تبادل نظر لوایح فوق را به تصویب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی رساندند.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه به دیگر جزئیات نشست امروز کمیسیون متبوعش اشاره و عنوان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه نسبت به مصاحبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درخصوص مذاکره با آمریکا عکس العمل شدیدی نشان دادند.

, العمل,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: همچنین نماینده کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش بازدید و سرکشی به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح را به کمیسیون ارائه کرد.

,

وی افزود: در این گزارش عنوان شد که خانواده‌های شهدا بسیار گله مند بودند و درخواست‌های خود را طی نامه‌ای به کمیسیون اعلام کردند و خواستار برخورد قاطع با مسببین این حادثه شدند. خانواده شهدای اهواز همچنین درخواست ساخت نمادی در محل حادثه را داشتند، لذا کمیسیون متعهد شد درخواست آنها را پیگیری کند.

,

نقوی حسینی در ادامه عنوان کرد: همچنین در ادامه جلسه مقرر شد وزارت ارتباطات و وزارت دفاع همراه با دانشگاه‌های مرتبط در کمیسیون حاضر شده و درباره ماهواره و ساخت آن، میزان آمادگی برای پرتاب و مشخصات و ویژگی های ماهواره‌های مذکور توضیح دهند.

, مذکور,

منبع:فارس

,

انتهای پیام/

, انتهای]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه