اخبار داغ

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:

جزئیات خروج هواپیمای کاسپین از باند فرودگاه و ورود آن به اتوبان +فیلم

جزئیات خروج هواپیمای کاسپین از باند فرودگاه و ورود آن به اتوبان +فیلم
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به خروج هواپیمای پرواز تهران-ماهشهر از باند فرودگاه ماهشهر، گفت:خوشبختانه حال همه مسافران هواپیما خوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هواپیمای شماره ۶۹۳۶ شرکت هواپیمایی کاسپین ساعت ۶:۳۵ صبح امروز از تهران به مقصد بندر ماهشهر پرواز کرد. و دچار نقص فنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رضا جعفراده با اشاره به بروز سانحه برای هواپیمایی کاسپین در فرودگاه ماهشهر، اظهار کرد: این اتفاق هنگام نشستن پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین از مبدا فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه ماهشهر در فرودگاه این شهر اتفاق افتاده و هواپیما از باند خارج شده است.

,

وی تاکید کرد: خوشبختانه همه مسافران هواپیما در سلامت هستند و موضوع و علت حادثه در دست بررسی است.

,

بر اساس اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد پرواز شماره 6936 هواپیمایی کاسپین ( بوئینگ MD) ساعت 6 و 44 دقیقه صبح امروز تهران را به مقصد ماهشهر ترک کرده بود.

,

 

,

, ,

 

,

پرواز شماره ۶۹۳۶ شرکت هواپیمایی کاسپین که صبح امروز از باند فرودگاه ماهشهر خارج شده، ۱۳۵ مسافر داشته است که خوشبختانه هیچیک از مسافران کاسپین آسیب ندیده اند و همگی در سلامت از هواپیما خارج و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.

, اند, اند,

وی اظهار داشت: هواپیمای بوئینگ MD شرکت هواپیمایی کاسپین از مبدا تهران در ساعت ۷:۵۰ صبح امروز پس از فرود در باند فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد که علت آن در دست بررسی است.

,

جعفرزاده افزود: بلافاصله تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری به همراه گروه فنی شرکت هواپیمایی کاسپین برای بررسی علت خروج هواپیما از باند به ماهشهر اعزام شد.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا خلبان پرواز، پیش از فرود در باند فرودگاه ماهشهر، گزارشی از نقص احتمالی به برج مراقبت اعلام کرده یا خیر، گفت: در حال حاضر امکان اظهار نظر در این زمینه وجود ندارد و با توجه به اعزام تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشور و تیم فنی کاسپین، ابعاد موضوع بررسی و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه