اخبار داغ

امام جمعه سربیشه:

خروش میلیونی مردم عراق از برکت خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی‌المهندس است

خروش میلیونی مردم عراق از برکت خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی‌المهندس است
حجت‌الاسلام نجمی‌پور گفت: حضور میلیونی مردم عراق از برکت خون سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهدی‌المهندس است که اتحاد را در ایران و عراق رقم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد نجمی‌پور امام جمعه سربیشه در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص تظاهرات میلیونی مردم عراق علیه آمریکای جنایتکار گفت: اهمیت این رخداد سیاسی بسیار مهم که خروش سیاسی و یکپارچه مردم عراق بود به طوری‌که همه گروه‌های سیاسی و مردم و حتی مسیحیان عراقی به میدن آمدند و یادآور مبارزات مردم ایران در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است، در این است که همه مردم با هر نگاه و تفکر سیاسی به خیابان‌ها آمدند و خواستار خروج آمریکایی‌ها از کشور عراق شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: میلیون‌ها نفر در سراسر عراق بزرگترین حماسه تاریخ سیاسی کشور عراق را در روز جمعه رقم زدند و پیام همه مردم و این رخداد سیاسی یک حرف بود و مردم یک‌صدا اخراج آمریکایی‌ها از کشور عراق را فریاد زدند.

,

امام جمعه سربیشه گفت: مردم و همه احزاب عراق به خوبی فهمیدند استقلال و تمامیت ارضی عراق بسیار مهم است.

,

حجت‌الاسلام نجمی‌پور یادآور شد: امروز اگر ایران اسلامی برکت و امنیتی دارد و به بسیاری از دستاوردها رسیده، نتیجه استقلال جمهوری اسلامی است.

,

وی با بیان این‌که آمریکایی‌ها شهیدان سلیمانی و ابومهدی‌المهندس را به شهادت رساندند اظهار کرد: حضور میلیونی مردم عراق از برکت خون سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهدی‌المهندس است که اتحاد را در ایران و عراق رقم زد.

,

امام جمعه سربیشه گفت: از دیگر برکات خون شهدای مقاومت، مصمم‌کردن دولت و جریانات سیاسی عراق در اخراج آمریکایی‌ها از این کشور است و اگر دولت عراق اقدامی در این خصوص انجام ندهد، قطعا مردم عراق آمریکایی‌ها را اخراج خواهند کرد.

,

حجت‌الاسلام نجمی‌پور تصریح کرد: لازم است تصویب قانون اخراج نیروهای آمریکایی از عراق در مجلس عراق به مجالس کشورهای دیگر منطقه نیز تعمیم پیدا کند تا در سال‌های آینده شاهد باشیم هیچ آمریکایی در هیچ کشوری از منطقه حضور نداشته باشد.

,

وی با بیان این‌که آمریکا هرجا حضور دارد، در آن‌جا ناامنی و خونریزی وجود دارد گفت: تاکنون آمریکا دلسوز کدام کشورها بوده است؟ در عراق امنیت ایجاد کرده یا در افغانستان؟

,

امام جمعه سربیشه تصریح کرد: در هر جای دنیا ناامنی مشاهده می‌کنید، در آن‌جا مثلث شوم آمریکا، صهیونیست و عربستان‌سعودی حضور دارند.

,

حجت‌الاسلام نجمی‌پور اظهار کرد: مردم دنیا بدانند راه برون‌رفت از مشکلات این نیست که کشورهای خارجی در کشورشان پایگاه نظامی ایجاد کنند بلکه اتحاد و استقلال آن کشورها، مشکلات را حل می‌کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه