اخبار داغ

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:

بین جوانان ایران و سایر ملل نوعی وحدت برای عدالتخواهی ایجاد شده است

بین جوانان ایران و سایر ملل نوعی وحدت برای عدالتخواهی ایجاد شده است
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امروز نوعی وحدت بین جوانان های جمهوری اسلامی و سایر ملل در جهت آزاد شدن از قید استکبار و ورود به مرحله نوینی از عدالت خواهی ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا گفت: این پیام به دانشجویان ایرانی در اروپا و آمریکا است که به زبان های دیگر نیز ترجمه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه امروز نوعی وحدت بین جوانان های جمهوری اسلامی و سایر ملل در جهت آزاد شدن از قید استکبار و ورود به مرحله نوینی از عدالت خواهی ایجاد شده است، تصریح کرد: تردیدی نیست که تمامی مردم دنیا و به ویژه فرهیختگان و کسانی که در زمینه فرهیختگی مشغول هستند مانند جوانان دانشگاهی طالب عدالت هستند.

,

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار ابراز کرد: جریان مکتب های کمونیست و لیبرالیسم و مکتب های مشابه آنان آمده اند و آزمایش شده اند و برای همه ثابت شده که توانمندی استقرار عدالت را ندارند و اصولا به دنبال عدالت به معنا و مفهوم واقعی آن نیستند.

,

حجت الاسلام و المسلمین طائب با بیان اینکه آنان به دنبال قدرت برای قشر خاصی هستند، اظهار کرد: کمونیست ها می گفتند قشر کارگر و آنان می گویند هر که قدرتش بیشتر است؛ در حالی که عدالت برای همه بشریت فراگیر است؛ بنابراین این مکتب ها ناکارآمدی و جهت گیری شان نسبت به عدالت ثابت شده است و همه به دنبال راه نوین هستند.

,

وی تأکید کرد: چنانچه به عمق و خلاصه پیام مقام معظم رهبری توجه داشته باشیم؛ ایشان جهان را به ظهور یک پدیده یکتا، بی مانند و بی نظیر نوید می دهند، آنچه که تاریخ موجود ما آن را لمس نکرده است؛ تحقق وعده الهی و استقرار حاکمیت عادل مطلق با جهت گیری عدل مطلق مورد انتظار تمامی مردم دنیا است.

,

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: امروز نوعی انتظار ظهور، این پدیده جدید، یکتا و نو که فارغ از سایر مکاتب است که حرف جدیدی برای زدن دارد و همه به انتظار او هستند و جمهوری اسلامی ایران طی چهل سال گذشته  تمام تلاش خود را داشته که واقعیت این پدیده و حقانیت آن را برای همگان اثبات کند که تقریبا برای همه به اثبات رسیده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین طائب بیان کرد: همه دنیا به احترام حاج قاسم سلیمانی اعلان سوگ کردند و برخی جاها توانایی برگزاری مراسم را داشتند و جاهایی هم توانایی نداشتند با روشن کردن شمع اعلان سوگواری کردند؛ علت این امر این بود که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمادی از عدالت برای جمیع بشریت است.

,

وی ادامه داد: زمانی که ظلمی را می‌دید برای او تفاوتی نداشت که این ظلم بر چه کسی جاری می‌شود؛ آن فرد یهودی، مسیحی و ... است یا نه و او فقط رفع ظلم را هدف قرار می داد و بشریت نیز این مسئله را نگاه می کند و طالب آن می شود.

,

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار عنوان کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فقط از آن جهت که ظلم ناشی از تروریسم و جریان داعش را مورد هدف قرار داده بود در افکار بین المللی اینگونه محبوب شده بود و اگر ما نیز این جهت گیری رهائی مردم از ظلم را در تمامی جنبه ها ببینیم بسیار مطلوب مردم دنیا خواهد بود.

,

حجت الاسلام و المسلمین طائب با تأکید بر اینکه شعار جمهوری اسلامی ایران از ابتدا عدالت فراگیر در تمامی زمینه ها بوده است، اظهار کرد: مهم این است که این شعار احیا و برای آن تلاش شود و در نهایت این حرکت برای تحقق او خواهد بود و می توانیم بگوئیم که با ظهور آن موعود همه ادیان عالم تحقق خواهند یافت.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: عبارت والایی که در پیام مقام معظم رهبری است این است که جهان در راه رسیدن به ظهور راه یکتا  که تنها راه است، این نوید را می دهد که بیش از پیش به آینده امید دارد آن هم نه آینده ای که مکتب های دیگر مطرح می کنند چرا که همگان متوجه شده اند آن آینده وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه