اخبار داغ

رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه:

دیر یا زود با قاتلان شهید سلیمانی ملاقات می‌کنیم اما نه برای مذاکره

دیر یا زود با قاتلان شهید سلیمانی ملاقات می‌کنیم اما نه برای مذاکره
آیت الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت: دیر یا زود با قاتلین شهید سلیمانی ملاقات خواهیم کرد؛ اما نه برای مذاکره برای محاکمه و مجازات آن‌ها.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قضائی گفت: دیر یا زود با قاتلان شهید سلیمانی ملاقات خواهیم کرد، اما نه برای مذاکره برای محاکمه و مجازات آن‌ها.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس قوه‌قضائیه با بیان اینکه خون مطهر حاج‌قاسم سلیمانی نقش برانگیختگی در بین ملت ایران و ملت‌های منطقه داشته است ادامه داد: خون این شهید بزرگوار نقش برانگیختگی داشته است و همچنین از جامعه ما و از  جوامع دیگر، صیانت‌بخشی کرده است. 

,

وی گفت: ان‌شاءالله امر حقوقی و قضائی قضیه را دنبال می‌کنیم و در صحبتی که با رئیس دادگاه عالی قضایی عراق داشته‌ام، دیدم که انگیزه عالی وجود دارد و برای پیگیری ماجرا برنامه‌ریزی کرده‌اند. از زمانی که این جنایت هولناک رخ داد، کشور عراق کار را در بخش‌های مختلف دنبال کرده است و امیدواریم ما نیز در بخش‌های مختلف قوه‌قضائیه با کمک دوستانمان در عراق کار را دنبال کنیم. 

,

آیت‌الله رئیسی گفت: دیر یا زود با قاتلان حاج قاسم سلیمانی ملاقات می‌کنیم، اما نه برای مذاکره، بلکه کار را از طریق مجامع بین‌المللی دنبال می‌کنیم و با قاتلان این سردار شهید برای محاکمه، مجازات و کیفر این جنایت هولناک ملاقات خواهیم کرد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه