اخبار داغ

معاون فرماندار بروجرد:

۲۳پرونده تخلف نانوایی‌ها تشکیل شد

۲۳پرونده تخلف نانوایی‌ها تشکیل شد
معاون فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه سهمیه آرد نانوایی‌های بروجرد هفتگی توزیع می‌شود، گفت: 23 پرونده تخلف برای نانوایی‌های این شهرستان تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد گودرزیان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بازرسی های مستمر از نانوایی های شهرستان بروجرد انجام می شود و طی یک ماه گذشته ۳۰۰ بازرسی از نانوایی های بروجرد انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

وی افزود: در این بازرسی ها ۲۳ پرونده تخلف کم فروشی و بهداشتی تشکیل و این واحدها ۱۶میلیون تومان جریمه شدند.

,

معاون برنامه ریزی فرماندار بروجرد عنوان کرد: با برنامه ریزی انجام گرفته تلاش داریم تا با هدف جلوگیری از تخلفات دپو و انبار کردن آردهای سهمیه ای در نانوایی ها، سهمیه آردها از این پس به صورت هفتگی در اختیار نانوایی ها قرار گیرد.

,

گودرزیان گفت: نانوایی هایی که نان هایی با کیفیت را تهیه می کنند برای تشویق بیشتر قرار است آرد بیشتری در اختیار آنها قرار داده شود.

,

وی بیان کرد: حدود ۷۰ درصد نانوایی های بروجرد دوگانه سوز اند تا در شرایط بحرانی نیز بتوانند برای پخت نان اقدام کنند.

,

معاون برنامه ریزی فرمانداربروجرد تصریح کرد: آردهای نانوایی های بروجرد دارای کیفیت خوبی است و همچنین پخت انواع نان در بسیاری از واحدهای نانوایی مطلوب و رضایت بخش است اما در برخی از واحدها تخلفاتی مانند عدم رعایت بهداشت، کم فروشی و یا دپوی آرد وجود دارد که با بازرسی های مستمر تلاش می شود تا این مشکلات برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه