اخبار داغ

تنور انتخابات در بهارستان سردتر از همیشه

چشم‌ها به تصمیم شورای نگهبان دوخته شده است

چشم‌ها به تصمیم شورای نگهبان دوخته شده است
فضای انتخاباتی که هم اکنون در شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم دیده می شود، از فضای انتخابات تمامی ادوار گذشته متمایز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل شبکه خبری تهران نیوز، هنوز خبری از آن شور و شوق انتخاباتی که در هر دوره در شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم دیده می شد، نیست و فضای تک قطبی ایجاد شده موجود در این منطقه باعث شده تا فعلاً کسی شهامت عرض اندام نداشته باشد.

گفتنی است که درحال حاضر در این منطقه گزینه‌های موجود در عرصه انتخابات که توانسته‌اند از تیررس حذف شورای نگهبان جان سالم به در ببرند هم ترجیح می دهند با چراغ خاموش از این مرحله عبور کنند تا در این مسیر دچار مشکل نشوند.

فضای سیاسی فعلی کاندیداها در بهارستان و رباط‌کریم هم هیچ شور و حرارتی ایجاد نکرده و هنوز در یک طرف معرکه دعوای کاندیدای جوان و کاندیدای پیر است و در طرف دیگر هم اساساً گزینه‌ای وجود ندارد که به اصطلاح کار به وزن کشی برسد.

کاندیداهای مستقل هم که غالباً مشغول رویابافی می باشند و چند کاندیدای وزنه و سابقه‌دار نیز با تجربه‌های قبلی ترجیح می دهند فعلاً خودشان را به مسلخ تخریب کاندیداهای بداخلاق نکشانند و چراغ خاموش ادامه بدهند.

همچنین فعالان انتخاباتی هم هنوز ستادهای نیمه جان کاندیداها را گز می کنند تا در زمان مناسب دست به انتخاب بزنند و وارد معرکه تبلیغات انتخاباتی بشوند، به نظر می رسد چشم‌ها به دست شورای نگهبان است تا ببینند چند نامزد انتخاباتی دوباره به عرصه انتخابات بازمی گردند.

درپایان لازم به ذکر است که فارغ از همه سوگیری‌های در انتخابات پیش‌رو، به نظر می رسد همه چشم‌ها به روز موعود ۱۱ بهمن ماه دوخته شده است تا ببینند آیا شورای نگهبان با بازگرداندن برخی کاندیداها به عرصه رقابت به گرم‌تر شدن تنور انتخابات کمک می کند یا نه؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه