اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان مطرح کرد؛

اعزام بیش از 2 هزار دانش آموز کرمانی به اردوی راهیان نور از جوار مزار شهید سلیمانی

اعزام بیش از 2 هزار دانش آموز کرمانی به اردوی راهیان نور از جوار مزار شهید سلیمانی
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت: امروز اولین اعزام دانش آموزی راهیان نور استان کرمان از جوار مزار سپهبد شهید سلیمانی به پاس یادبود مقام شامخ این شهید و طی چهار مرحله در قالب 40 کاروان با حضور بیش از 2 هزار دانش آموز پسر انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مجید سعادت ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان در حاشیه دومین مرحله اعزام دانش آموزان استان کرمان به مناطق عملیاتی جنوب کشور،  اظهار کرد: امروز اولین اعزام دانش آموزی راهیان نور استان کرمان ازمزار سپهبد شهید سلیمانی به پاس یادبود مقام شامخ این شهید انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در ادامه بیان کرد: امروز مرحله دوم اعزام راهیان نور در سال 98 انجام می شود که خاص پسران است و قرار است طی چهار مرحله در 40 کاروان بیش از 2 هزار دانش آموز پسربه مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

,

سعادت با بیان برنامه های اردوی راهیان نور، تصریح کرد: یادمان هایی  که برای این اردوها رد نظر گرفته شده است شامل بازدید از یادمان های والفجر 8، شلمچه، هویزه، دهلاویه و محمود وند است که دانش آموزان مناطق شمالی  5 شبانه روز  و دانش آموزان مناطق جنوبی استان 6 شبانه روز در اردوی راهیان نور به سر می برند.

,

وی در پایان یادآور شد: در مرحله اول اعزام سال 98، 3 هزار 500 نفر از دانش آموزان دختر متوسطه اول سراسر استان اعزام شدند و در مجموع تا پایان سال 98 بیش از 5 هزار و 500 نفر طی دومرحله برای بازدید اعزام می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه