اخبار داغ

کنایه امام جمعه سرایان به ظریف در خصوص مذاکره با قاتل حاج قاسم؛

خباثت‌های آمریکا و اروپا علیه ملت ایران کافی نیست؟

خباثت‌های آمریکا و اروپا علیه ملت ایران کافی نیست؟
حجت‌الاسلام سنجری با بیان این‌که آمریکا و اروپا هیچ زمانی منافع خود را فدای منافع ایران نخواهند کرد گفت: چرا دولت‌مردان از جیب ملت خرج می‌کنند؟ آیا این همه خیانت‌ها و خباثت‌های آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها علیه مردم ایران کافی نیست؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سنجری امام جمعه سرایان در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص مصاحبه وزیر امور خارجه ایران با نشریه آلمانی اشپیگل و عنوان "مذاکره با آمریکا غیرمحتمل نیست"، اظهار کرد: آقای ظریف وزیر امور خارجه ایران مهرماه سال گذشته در جایی مطرح کرده که آمریکایی‌ها نشان داده‌اند که نمی‌توان با آن‌ها مذاکره کرد و قابل اطمینان نیستند. از طرفی رئیس جمهور نیز شهریورماه سال‌جاری در جای دیگری مطرح کرده کشورهایی که می‌خواهند با آمریکا مذاکره کنند مگر دیوانه شده‌اند که قصد مذاکره دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌, خاورستان, هند با آمریکا مذاکره کنند مگر دیوانه شده‌اند که قصد مذاکره دارند.,

ظریف و روحانی صحبت‌های گذشته خود را به خاطر بیاورند

, ظریف و روحانی صحبت‌های گذشته خود را به خاطر بیاورند, ظریف و روحانی صحبت‌های گذشته خود را به خاطر بیاورند,

وی افزود: همچنین آقای ظریف در بهمن سال گذشته نیز مطرح کرده است توافق با آمریکا به اندازه جوهر کاغذی ارزش ندارد. حال اگر تمامی این صحبت‌ها را کنار هم بگذاریم و در این شرایطی که یکی از مقامات ارشد نظامی کشور ما در عراق با دستور مستقیم ترامپ ترور شده است بخواهیم دم از مذاکره بزنیم درست نیست.

,

امام جمعه سرایان با بیان این‌که مطرح‌کردن بحث مذاکره پس از لغو تحریم‌ها از طرف رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ایران درست نیست، تأکید کرد: باید به این حضرات گفت زمانی‌که تحریم‌ها برداشته شود دیگر زحمت مذاکره بر دوش شما نمی‌افتد و نمی‌توان آمریکا را توصیه به مذاکره کرد.

,

حجت‌الاسلام سنجری گفت: چه طور وزیر امور خارجه ایران بعد از گذشت 6 سال هنوز آمریکا را نشناخته است و این‌گونه مسائل را مطرح می‌کند؟

,

وی تصریح کرد: مگر برخی از حضرات فرمایشات مقام معظم رهبری را که فرمودند با آمریکایی‌ها به هیچ عنوان مذاکره نمی‌کنیم، نشنیدند که دم از مذاکره می‌زنند؟

,

امام جمعه سرایان بیان کرد: باید وزیر امور خارجه و در برخی مواقع رئیس جمهور که مطالبی را در مورد مذاکره مطرح می‌کنند واضح بگویند منظور آن‌ها از مذاکره چیست و چه می‌خواهند؟

,

آقای ظریف انتظار "ممنون" شنیدن از مردم نداشته باشد/ وقایع گذشته را بازخوانی کند

, آقای ظریف انتظار "ممنون" شنیدن از مردم نداشته باشد/ وقایع گذشته را بازخوانی کند, آقای ظریف انتظار "ممنون" شنیدن از مردم نداشته باشد/ وقایع گذشته را بازخوانی کند,

حجت‌الاسلام سنجری با اشاره به کنایه تویئتی ترامپ (نه ممنون!) به ظریف، گفت: آقای ظریف بعد از جریاناتی که اتفاق افتاده با مطلبی که در مورد مذاکره مطرح کرده نباید توقع داشته باشد مردم نیز به او "ممنون" بگویند بلکه باید به آقای ظریف گفت وقایع گذشته را بازخوانی کند. به ویژه در حال حاضر که در آستانه دهه فجر هستیم لازم است نهضت عظیم انقلاب اسلامی را در 41 سال قبل بازخوانی کند و این‌گونه پیشنهاد‌هایی مطرح نکند.

,

وی با تأکید بر این‌که در این برهه زمانی مذاکره به نفع مردم ایران نیست، خاطرنشان کرد: زمانی شرکت‌های مختلف اروپایی وارد ایران شدند توافق نامه‌هایی امضا شد که حتی گوجه فرنگی را از روسیه وارد ایران کنند. برخی از شرکت‌های خودرویی، نفتی، آسیایی و اروپایی به طمع واردات همه چیز وارد کشور شدند اما پس از گذشت مدتی از ایران رفتند و پشت سر خود را نگاه نکردند.

,

امام جمعه سرایان گفت: آمریکا و اروپا هیچ زمانی منافع خود را فدای منافع ایران نخواهند کرد.

,

ایستادگی رمز پیروزی کشور است نه سازش

, ایستادگی رمز پیروزی کشور است نه سازش, ایستادگی رمز پیروزی کشور است نه سازش,

حجت‌الاسلام سنجری تصریح کرد: قطعا ایستادگی رمز پیروزی کشور است نه سازش. ایستادگی ممکن است با چالش همراه باشد اما بنابر فرمایش مقام معظم رهبری هزینه مقاومت هرچه باشد از هزینه سازش بیشتر نیست.

,

وی تأکید کرد: اگر مسئولان کشور به مقاومت و اتکای به درون توجه داشته باشند از مشکلات به خوبی عبور خواهیم کرد.

,

امام جمعه سرایان افزود: جنگ اقتصادی و تهدیداتی که در حال حاضر وجود دارد به دلیل تحریم‌هایی است که بر ما تحمیل شده است.

,

موشک سایه جنگ را از سر کشور برداشت نه مذاکره

, موشک سایه جنگ را از سر کشور برداشت نه مذاکره, موشک سایه جنگ را از سر کشور برداشت نه مذاکره,

حجت‌الاسلام سنجری اظهار کرد: زمانی دولت‌مردان به ما گفتند مذاکره سایه جنگ را از سر کشور ایران برداشت اما بعدها متوجه شدیم که موشک سایه جنگ را از سر کشور ما برداشت نه مذاکره.

,

وی بیان کرد: اقدامات موشکی نیز ابتکار شهید طهرانی‌مقدم و تلاش‌های زیاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که باعث شد سایه جنگ از سر کشور ایران برداشته شود.

,

آقای ظریف دست نگهدارید!

, آقای ظریف دست نگهدارید!, آقای ظریف دست نگهدارید!,

امام جمعه سرایان گفت: من به عنوان یک عضو از این مملکت به آقای ظریف می‌گویم دست نگهدارید.

,

حجت‌الاسلام سنجری در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره در این شرایط به نفع ملت ایران است؟ عنوان کرد: اگر به مردمی که در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی نه از روی احساس بلکه با اعتقاد حضور پیدا کردند بگوییم که نظر دولت‌مردان کشور مذاکره با آمریکا است، مردم به گونه دیگری جواب دولت‌مردان را خواهند داد.

,

وی تصریح کرد: خوب است دولت‌مردان را به صحبت‌های خودشان در بحث FATF ارجاع دهیم که گفتند ما رفراندوم برگزار می‌کنیم. حال باید پرسید چرا در بحث مذاکره با آمریکا در این شرایط رفراندوم برگزار نمی‌کنند؟ و آقایان از طرف ملت ایران صحبت می‌کنند؟

,

امام جمعه سرایان افزود: چرا دولت‌مردان از جیب ملت خرج می‌کنند؟ آیا این همه خیانت‌ها و خباثت‌های آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها علیه مردم ایران کافی نیست؟ برخی از مسئولان ما دنبال کدام خیانت در زباله‌دان‌های آمریکا و اروپا می‌گردند؟ منظور از مسئولان، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دولتی نیز هستند که باید به مردم جواب دهند.

,

مسئولان خادم ملت باشند نه خائن

, مسئولان خادم ملت باشند نه خائن, مسئولان خادم ملت باشند نه خائن,

وی تصریح کرد: دولت‌مردان اگر دنبال تاریخ‌سازی می‌گردند و می‌خواهند در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان در سال‌های آینده خیانت‌هایی که به کشور از جانب مستکبران شد نوشته شود ما از آن‌ها درخواست می‌کنیم حداقل اسم خود را در زمره خائنین ثبت نکنند. اگر مسئولان خادم ملت باشند قطعا مردم قدر آن‌ها را خواهند دانست.

,

آقای ظریف به جای مصاحبه برای رفع مشکلات تلاش کند

, آقای ظریف به جای مصاحبه برای رفع مشکلات تلاش کند, آقای ظریف به جای مصاحبه برای رفع مشکلات تلاش کند,

حجت‌الاسلام سنجری خطاب به روحانی و ظریف، گفت: مسئولان باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند. هنوز از بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه مدت زیادی نگذشته که وزیر امور خارجه ایران این‌گونه مصاحبه‌ای انجام داده و دم از مذاکره زده است.

,

امام جمعه سرایان تصریح کرد: دولت‌مردان مصاحبه هم نکنند چراکه کارها با مصاحبه حل نمی‌شود. باید برای رفع مشکلات تلاش کرد و با اتکای به درون برای رفع آن‌ها اقدام کرد. قطعا خداوند نیز این افراد را یاری خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه