اخبار داغ

جزئیات همایش تئاتر سردار آسمانی اعلام شد/ اجرای قطعی 16 نمایش

جزئیات همایش تئاتر سردار آسمانی اعلام شد/ اجرای قطعی 16 نمایش
نشست رسانه‌ای همایش ملی تئاتر سردار آسمانی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست رسانه‌ای همایش ملی تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور امیرحسین شفیعی ، دبیر این جشنواره ساعتی پیش (7 بهمن ماه) در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امیرحسین شفیعی دبیر همایش ملی تئاتر سردار آسمانی طب سخنانی گفت: پس از ترور سردار هنرمندان واکنش‌های متفاوتی داشتند و ابراز احساسات کردند اما تولید تئاتر زمان بر است و نیاز به مطالعه و تحقیق دارد.

,

وی در ادامه افزود: تئاتر خیابانی به دلیل مردمی بودن زودتر می‌تواند آثاری را خلق کن. سردار مردمی بود و وقتی شهادت رسید بین مردم شهید شهید و ما با کار خیابانی به بهانه همایش نام او را فریاد خواهیم زد.

,

شفیعی یادآور شد: این همایش با حضور شانزده گروه از دوازده استان کار خود را از دهم بهمن ماه آغاز میکند.در حالیکه بازار انصراف ها از فجر داغ بود من قدردانی از هنرمندانی میکنم که با باور خود ایستاد و من از آنها تشکر میکنم. 

,

وی افزود: در همین زمان کم سی و هفت اثر به دبیرخانه رسید و شانزده نمایش نهایی شد.همایش سه بخش اصلی دارد بخش اصلی یا دوازده اثر، سه اثر در  ویژه مساجد و یک اثر در بخش ویژه خواهد بود. 

,

شفیعی یادآور شد: دوازده استان در این رویداد شرکت دارند که اسامی برای رسانه ها ارسال خواهد شد.

,

همایش دهم بهمن از مزار سردار شهید سلیمانی آغاز می شود . هنرمندان شاخصی در این برنامه حضور خواهند داشت.

,

نقالی و پرده خوانی محسن میرزا علی و تقدیر خانواده تیاتر از خانواده شهید حسین پورجعفری که سالها کنار سردار تلاش کردند از برنامه های افتتاحیه خواهد بود.

,

همایش ملی سردار آسمانی با هدف ادای دین هنرمندان تئاتر کشور به ساحت مطهر سپهبد شهید سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت مرکز هنرهای نمایشی و مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد  از 10 تا 23 بهمن ماه سال جاری در تهران و استان های کشور باحضور گروه های نمایشی برگزیده برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه