اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله:

نوجوانان 13 ساله دفاع مقدس شاگرد ممتاز کلاس درس خدا شدند/ فرهنگ جهاد و ایثار جوانان ایران دشمنان را متعجب کرده است

نوجوانان 13 ساله دفاع مقدس شاگرد ممتاز کلاس درس خدا شدند/ فرهنگ جهاد و ایثار جوانان ایران دشمنان را متعجب کرده است
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت: امروز دشمن ما از فرهنگ انقلاب اسلامی، جهادی و ایثار نوجوانان و جوانان ما متعجب مانده است که چطور جوان‌هایی که باید دراین سن دنبال خوشی و لذت خودشان باشند اینگونه از جان خود گذشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" حجت‌الاسلام کمالی ظهر امروز در مراسم بدرقه بیش از 2 هزار دانش آموزان استان کرمان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: همه ما عازم محل و مکانی هستیم که از آن به کربلای ایران تعبیر می شود و محل عروج انسان هایی است که خدواند آن ها برگزیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله تصریح کرد: دروسی که در مدارس می خوانیم مقدمه ای برای کلاس واقعی زندگی یعنی کلاس دینداری است و خداوند فرموده است که ازهمه شما حتی نوجوانان امتحان گرفته می شود.

,

حجت الاسلام کمالی بیان کرد: وقتی به مدرسه عشق یعنی دفاع مقدس نگاه کنید نوجوانان 13 ساله ای را می بینید که شاگردان ممتاز کلاس خدا شدند و نام آن ها تا ابد در دل ها ماندگار شد و نمونه بارز آن شهید علیرضا محمودی است که فقط 13 سال سن داشت ولی کارهای بزرگی انجام داده است که بهت همگان را به دنبال دارد.

,

وی افزود: شما دانش آموزان خوب  که درس بخوانید نمره 20 می گیرد و در اوج موفقیت خود در جشنواره خوارزمی رتبه ای کسب می کنید اما بعد از 30 سال دیگر نامی از شما وجود ندارد اما وقتی که در دروس خداوند متعال شرکت می کنید اگر توانستید نمره 20 را بگیرد خداوند مقامی به شما می دهد که برای همیشه ماندگار است.

,

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله  خاطر نشان کرد: شهید علیرضا محمودی با همین سن کم، وصیت نامه ای نوشته است که 50 فراز دارد و هر کسی این وصیت نامه نوجوان 13 ساله را می خواند می گوید این افسانه است و یک نوجوان نمی تواند این حرف ها را نوشته باشد.

,

حجت الاسلام کمالی ادامه داد: شهید علیرضا محمودی شخصی بود که بعد از زخمی شدن در عملیات، از آمبولانسی که او را به عقب برمی گرداند فرار می کند و دوباره به منطقه عملیات باز می گردد و آن جا به درجه رفیع شهادت نائل شد و این شجاعت از یک نوجوان 13 ساله مثال زدنی است.

,

وی با بیان اینکه این نوجوان با خدا عشق بازی کرد ومحور وکارگردان زندگی خود را خدا قرار داد، عنوان کرد: اگر با خدا بتوانید معامله کنید مقام بزرگی به نام شهادت به شما  می دهد  و برای همیشه زنده می مانید و در نزد خدا روزی می خورید و این وعده خداوند است.

,

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله  در ادامه به فرازی از وصیت نامه شهید "علیرضا محمودی" اشاره کرد و گفت: علیرضا محمودی در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است که « خدایا تو به من خط زیبا دادی، یک روز استادم دیر سر کلاس آمد و من از این فرصت استفاده کرده و با نوشتن مطلبی رو تخته، خطم را بهرخ هم کلاسی هایم کشیدم و و در این زیبایی از تو اسمی نیاوردم و از این بابت به تو پناه می آورم.»

,

حجت الاسلام کمالی در پایان مطرح کرد: از قبیل حسین فهمیده ها در جبهه زیاد داشتیم و بیش از35 هزار دانش آموز شهید تحویل جامعه دادیم و امروز دشمنان ما از فرهنگ انقلاب اسلامی، جهادی و ایثار نوجوانان و جوانان ما متجب مانده است که چطور جوان هایی که باید دراین سن دنبال خوشی و لذت خودشان باشند این گونه از جان خود گذشتند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه