اخبار داغ

در جلسه شورای اسلامی زنجان مطرح شد؛

بودجه شهرداری زنجان ۵۴۰ میلیارد تومان شد

بودجه شهرداری زنجان ۵۴۰ میلیارد تومان شد
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بودجه 540 میلیارد تومانی شهرداری زنجان پس از تصویب شورای شهر در طی دو هفته آینده ابلاغ می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ جلسه شورای اسلامی شهر زنجان امروز با حضور اعضا برگزار شد و مباحث مختلفی از جمله آخرین وضعیت پروژه سبزه میدان زنجان به عنوان بزرگترین پروژه زنجان، تعرفه عوارض و بودجه سال آینده شهرداری زنجان در این جلسه ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

"حمیدی" رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در این جلسه با اشاره به پیشرفت ۱۵درصدی پروژه سبزه میدان زنجان، اظهارداشت: وجود معارضات همچنان مانع اجرای این پروژه محسوب می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در زمینه تاسیسات برق با توجه به این امر که این پروژه در مرکز شهر قرار دارد، مشکلاتی وجود دارد.

,

این مسئول بیان داشت: مکان یابی پست برق در ضلع شمالی این پروژه انجام شده و اجرای آن نیازمند۳ میلیارد تومان هزینه است که باید مشکلات آن حل شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تخریب آخرین واحد موجود در ضلع غربی پروژه سبزه میدان، افزود: تا ۱۵ روز آینده این خیابان بازگشایی می شود.

,

حمیدی با بیان اینکه تا کنون۷ میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت شده است، افزود: در زمینه پرداخت هزینه های پیمانکار پیشرفت خوب بوده است.

,

وی ادامه داد: بدنه طرح سبزه میدان ملک مردم است که باید نسبت به احداث آن اقدام کنند.

,

این مسئول با بیان اینکه در سه ضلع پروژه سبزه میدان محدودیت ارتفاع ۹ متری وجود دارد، خاطرنشان کرد: در ضلع شمالی نیز محدودیت ۷.۵ متری وجود دارد.

,

وی گفت: بودجه ۵۴۰ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری به شورا ارائه شده است و تا دو هفته آینده تصویب می شود.

,

*تحقق عدالت در پرداخت عوارض

, *تحقق عدالت در پرداخت عوارض , *تحقق عدالت در پرداخت عوارض ,

عباس راشاد در ادامه این جلسه،اظهار داشت: عدالت در تعرفه عوارض پس از برگزاری جلسات متعدد از سوی اعضا و با تصمیم گیری مناسب محقق شده است.

,

وی با بیان اینکه عدالت در تعرفه عوارض در مناطق شهرداری دیده می شود، ادامه داد: ضروری است اطلاع رسانی مناسب به مردم در این زمینه انجام شود.

,

این عضو شورا خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری زنجان نیز از 406 میلیارد تومان به 545 میلیارد تومان در سال آینده افزایش می یابد.

,

"غلامحسن احمدی"سرپرست شهرداری زنجان در ادامه این جلسه،اظهار داشت: حق سنوات حق همکاران شهرداری به دلیل ثابت نبودن اعتبارات شهرداری،به صورت قسطی پرداخت می شود.

,

وی با بیان اینکه در صورت تامین شرایط مالی مناسب،حق سنوات افراد در سه قسط پرداخت می شود، افزود: در حال حاضر نمی توان کاری در این زمینه انجام داد.

,

این مسئول برضرورت پیش بینی این موضوع در بودجه آینده شهرداری تاکید کرد و گفت: در صورت پیش بینی ردیف در بودجه امکان پرداخت به صورت یکجا وجود دارد.

,

سرپرست شهرداری با اشاره به آغاز پروژه افق در زنجان، گفت: زمین مورد نظر این پروژه به پیمانکار و سرمایه گذار بخش خصوصی تحویل داده شده است.

,

احمدی با بیان اینکه قرار بود این پروژه محلی برای مرکز معاینه شهری زنجان باشد و تجهیزات مورد نظر نیز تامین شده بود، افزود: با تغییر موقعیت پروژه، تجهیزات آن به جای دیگری انتقال یافته است.

,

احمدی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم تصمیم گیری مناسب برای این پروژه،تجهیزات آن در جای مناسب نصب نشد.

,

وی در خصوص برف روبی معابر نیز گفت: تلاش همکاران مجموعه شهرداری برف روبی به موقع است و نیروی مازادی در این زمینه وجود ندارد.

,

 

,

*گلایه های همکاران شهرداری از پرداخت قسطی حق سنوات

, *گلایه های همکاران شهرداری از پرداخت قسطی حق سنوات, *گلایه های همکاران شهرداری از پرداخت قسطی حق سنوات,

مرادخانی عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز با اشاره به گلایه های همکاران شهرداری از پرداخت قسطی حق سنوات، گفت: حق سنوات و بازنشستگی مجموعه شهرداری از سوی سازمان ها، شهرداری ها و مناطق به صورت قسطی پرداخت می شود که خوش آیند نیست.

,

وی با بیان اینکه با توجه به وجود تورم نباید حق سنوات نیز به صورت قسطی پرداخت شود، افزود: پرداخت قسطی حق سنوات ظلم و اجحاف در حق این مجموعه است.

,

این عضو شورا با اشاره به واگذاری زمین واقع در میدان بسیج به سرمایه گذار ،ادامه داد: تجهیزات مرکز معاینه شهر زنجان به شهرک خودرو انتقال یافته است و به دلیل قرار نگرفتن در وضعیت مطلوب، امکان خرابی آن وجود دارد که باید در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

,

*کندی برف روبی در خیابان های فرعی زنجان

, *کندی برف روبی در خیابان های فرعی زنجان, *کندی برف روبی در خیابان های فرعی زنجان,

احمد نصیری عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به بارندگی های اخیر در زنجان و تقدیر از  کارگران حوزه خدمات شهرداری زنجان، اظهار داشت: این افراد در برف روبی خیابان های شهر زنجان  تلاش کردند،اما در برخی از این خیابان های فرعی برف روبی به کندی انجام شد.

,

وی با اشاره به ایجاد چاله های بزرگ در سطح شهر به دلیل افزایش بارندگی ها،گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل زمستان و فراهم نبودن شرایط آسفالت ریزی، ضروری است چاله های ایجاد شده پر شود تا هزینه های هنگفتی به دلیل آسیب به خودرو به افراد تحمیل نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه