اخبار داغ

امام‌جمعه کوهدشت:

مسئولان به ایجاد شبکه ملی اطلاعات اهتمام جدی بورزند

مسئولان به ایجاد شبکه ملی اطلاعات اهتمام جدی بورزند
امام‌جمعه کوهدشت گفت: دشمن از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال ترویج ابتذال در بین نسل جوان و خمودگی جامعه است بنابراین مسئولان در این راستا باید به‌طورجدی در زمینه شبکه ملی اطلاعات اهتمام بورزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ فاطمی که به مناسبت بزرگداشت ایام فاطمیه (س) در دبیرستان دخترانه کوثر برگزار شد، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) ام‌ابیها و مادر تمام امت بوده و یک شخصیت مستقل است که باید سرمشق و الگوی همه ما باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: جامعه ما باید فاطمی باشد، عفت، عصمت، تقوا و نظم حضرت فاطمه زهرا (س)، الگوی جاودانه‌ای برای تمام زنان عالم به شمار می‌رود.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) معلم تمام بشریت است، عنوان کرد: راه نجات و رفع مشکلات توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) است چراکه نعمتی بی‌مانند بوده و فرزندان ایشان نیز راه پیامبر اکرم (ص) را ادامه دادند.

,

 وی مراقبت و هوشیاری نسبت به فضای مجازی را مهم برشمرد و گفت: دشمن از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال ترویج ابتذال در بین نسل جوان و خمودگی جامعه است، مسئولان در این راستا باید به‌طورجدی در زمینه شبکه ملی اطلاعات اهتمام بورزند.

,

طهماسبی با اشاره به اینکه رمز یا زهرا(س) شاه‌کلید پیروزی در عملیات‌ها است، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) چشمه جاری و حلقه وصل رسالت و امامت است، اگر آن حضرت نبود این امر محقق نمی‌شد و نبوت کامل نبود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه