اخبار داغ

فرمانده سپاه خرم آباد:

افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در خرم‌آباد/ گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند

افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در خرم‌آباد/ گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند
فرمانده سپاه خرم آباد افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در خرم‌آباد و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم را از برنامه‌های دهه فجر برشمرد و گفت: مراسم چهلم و تکریم سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت در خرم‌آباد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار ماشاءالله بازگیر در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک رویداد بزرگ و تاریخی و مشتمل بر آثار و برکات فراوانی است که با تکیه بر تعالیم مکتب اسلام، اهل بیت (ع) و قرآن کریم وعده الهی مبنی بر پیروزی مستضعفان بر طاغوتیان زمان را محقق ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی عناصر مقاومت، استکبارستیزی و دین مداری را جزء لاینفک انقلاب دانست و افزود: امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی ناب، موفق و جهانی در میان دیگر ملل و کشورها شناخته شده و در حال نشر و صدور است

,

فرمانده سپاه خرم آباد با اشاره به لزوم زمینه سازی برای تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد: با اعتقاد راسخ و پایبندی به اندیشه های امام راحل، فرامین حکیمانه رهبری و با شعار محوری انقلاب اسلامی، زنده و پویا، در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت در صدد برگزاری هرچه بهتری برنامه های دهه فجر هستیم.

,

وی با اشاره به اجرای رژه موتوری در نخستین روز از دهه فجر امسال بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن و دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و برگزاری نشست های روشنگری در روز های دوم و سوم دهه فجر انجام می شود.

,

سرهنگ بازگیر خدمت رسانی به مردم را یکی از مأموریت های مهم بسیج  برشمرد و گفت: در روز چهارم دهه فجر امسال ضمن خدمت رسانی به مردم مناطق حاشیه شهر، پروژه های عمرانی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی افتتاح می شود و همچنین کارگران و کارفرمایان نخبه برای تبیین اقتصاد مقاومتی در سطح پایگاه ها و مساجد حضور پیدا می کنند.

,

وی با اشاره به برگزاری مراسم چهلم و تکریم سردار شهید سلیمانی در خرم‌آباد تصریح کرد: همایش بزرگ نقش زن در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و یادواره شهدای دانش آموزی با عنوان لاله های روشن در پنجمین روز از دهه فجر برپا می شود.

,

فرمانده سپاه خرم آباد حضور کارکنان نیروهای مسلح در مراسم غبار روبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، بومی محلی با عنوان جام دهه فجر، راهپیمایی خانوادگی، برپایی جشن انقلاب در مهدهای کودک، ویزیت رایگان بیماران و اهدا خون و برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی و محفل شعر و خاطره انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد.

,

وی ولایتمداری انقلابی گری، پیوند ناگسستنی امت و امام، تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی، جوان انقلابی، جهاد علمی، امید آفرینی، مدیریت جهادی اقتصاد مقاومتی رونق تولید، سبک زندگی ایرانی اسلامی اعتلای منزلت زن و تحکیم خانواده، معنویت ایثار و شهادت، قرآن و عترت، وحدت اسلامی آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی، امنیت پایدار، بازدارندگی پاسداری از انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد، جهاد، مقاومت، استکبار ستیزی و حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل ها را عناوین روزشمار دوازدهم تا ۲۲ بهمن اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه