اخبار داغ

مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد؛

انعقاد قرارداد کشت پاییزه در 500 هکتار از مزارع کرمانشاه

انعقاد قرارداد کشت پاییزه در 500 هکتار از مزارع کرمانشاه
مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه از انعقاد قرارداد کشت پاییزه در 500 هکتار از مزارع این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، ایرج صفایی در بازدید از مزارع کشت چغندر قند پاییزه در سرپل ذهاب اظهار داشت: در سطح استان کرمانشاه 500 هکتار کشت قراردادی پاییزه منعقد شده است که در شهرستان سرپل ذهاب 375 هکتار بیشترین سطح کشت را به خود در استان کرمانشاه اختصاص داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه در ادامه هدف از کشت چغندرقند پاییزه ترویج کشت پاییزه،افزایش تولید و بهره وری و خاک ورزی و صرفه در منابع آبی شهرستان عنوان کرد.

,

رحیمی عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز در ادامه این بازدید اظهار داشت: کشاورزی قراردادی یکی از اهداف مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی وبه تبع آن سازمان مرکزتعاونی روستایی ایران و اتحادیه استانی است.

,

وی افزود: با توجه مطالعات قراردادی که در سطح ظرفیت ها و نیازمندیهای موجود استان های کشور صورت گرفته است در حوزه کشت پاییزه چغندرقند حدود 800 هکتار در استان های کرمانشاه، ایلام، فارس قرارداد منعقد شده است.

,

این مسئول تصریح کرد: اتحادیه تولید تعاونی روستایی استان با دو کارخانه قند شهرستان های بیستون و اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه قرار داد منعقد کرده و امیدواریم در سالهای آینده با توجه به نعمت سامانه گرمسیری در منطقه کشت های قراردادی در سطح استان توسعه دهیم ومنبع درآمدی مضاعف برای روستائیان شود.

,

وی در ادامه گفت: در جهت توسعه کشت دانه‌های روغنی هم در چند نقطه از استان های کشور ورود پیدا کردیم و آماده فعالیت بیشتری در حوزه کشت های قراردادی هستیم.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه