اخبار داغ

توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شد؛

تشریح برنامه‌های دهه فجر اصفهان

تشریح برنامه‌های دهه فجر اصفهان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی زنده و پویا، در پرتور ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است و همین شعار رویکرد ستاد و برنامه‌های اجرایی دهه فجر استان اصفهان بر همین اساس خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ محمدعلی احمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری بزرگداشت دهه فجر و اعلام برنامه های ستاد دهه فجر استان اصفهان گفت: دهه فجر فرصتی برای پرداختن به انقلاب اسلامی و دستاورهای آن است، اگر شخصیت حضرت امام خمینی(ره) را بخواهیم تبیین کنیم یکی جمله کافی است که بگویم که امام راحل برای خدا قیام کرد، نیت او الهی و با توجه و توکل به خدا بود و هیچ چیزی را به جز خدا نمی دید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: امام خمینی(ره) با وجود سختی ها متعدد پا به عرصه انقلاب گذاشتند و فریاد عزت مسلمین را سر داد و تا اخر هم این مسیر را طی کردند؛ امام راحل به دلیل نیت خود خدا بود قبل از اینکه جسم ها به فرودگاه به استقبال بروند، قلب ها به استتقبال ایشان رفت.

,

وی افزود: دهه فجر دهه تجلیل از امام عزیز است که سیره اهل بیت(ع) را پیش گرفتند و هدف آن ها عمل به قرآن بود؛ آن جایی که فریاد برای استکبار سیتزی و عزت مسلمین، خدمت به مردم را همت کردن، اقتدار و قاطعیت را نشان دادن و از آبروی خود گذاشتند برای عمل به قرآن بود.

,

احمدی بیان کرد: شاخص ترین کار امام راحل قبل از تشکیل حکومت اسلامی، جوانان خدا جویی را تربیت کرد که این ها پایه گذار انقلاب اسلامی بودندو برای پیروزی پای امام و انقلاب ایستادند و مسیر را ادامه دادند تا امروزی که سالگرد 41 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه تشکیل نظام اسلامی بزرگترین دستاورد امام عزیز بود، خاطر نشان کرد: چیزی که آرزو علما بزرگ دوره های مختلف تاریخی بود به دست امام عزیز انجام شد، شعار انقلاب شعار جهانی شد و دلیل آن شعار منطبق با فطرت انسان است؛ علت ماندگاری انقلاب اسلامی ریشه در علت پیدایش انقلاب دارد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: وجود حضرت امام(ره) و مردمی که پای همه ارزش ها ایستادند و از اسلام و نظام اسلامی دفاع کردند؛ استدلال های قوی امام خمینی(ره) باعث تشکیل نظامی شد که مبتنی بر رأی مردم و اسلام بود، همراهی مردم با امام و ولایت باعث استمرار این حرکت الهی شد.

,

وی ادامه داد: امام خامنه ای مسیر امام راحل را ادامه داد و انقلاب را از انحرافات پیش رو مدیریت کرد و اسلام گیری از انقلاب و حفظ روحیه انقلابی دستادورهای است که به برکت رهبر انقلاب و جوانان انقلابی انجام شد؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، تلاش شد هجمه ها به ارزش های انقلاب، کمرنگ کردن روحیه شهادت و خون شهدا شود.

,

احمدی با بیان اینکه پای فشاری بر شعارهای انقلاب و رهبری حکیمانه دلیل زنده بودن انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: تکیه صریح و شفاف بر مبانی انقلاب عامل ماندگاری شد؛ مردم سالاری دینی که از 12 فرودین 58 آغاز شد و تا امروزی که در آستانه انتخابات مجلس هستیم هیچ گاه خدشه ای به آن وارد نشد.

,

وی با توضیح اینکه تکیه بر شعار ما می توانیم در عرصه های مختلف و آمادگی های دفاعی از دیگر دلایل زنده بودن انقلاب است، بیان کرد: یوم الله که در عراق رخ داد به دلیل شهدای تربیت شده مکتب انقلاب اسلامی است، دهه فجر، دهه ای است که با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای استمرار این حرکت ها برنامه ریزی می شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: خاطرات انقلاب باید مورد توجه قرار بگیرد و این انقلاب قبل و بعد از پیش روزی خاطران تلخ و شیرین زیادی دارد؛ چیزی که در همه این خاطرات و بعد از اتمام حوادث بروز کردن پیروزی و پیشرفت برای انقلاب اسلامی بود.

,

وی اضافه کرد: اتفاقی که در سال های گذشته رخ داد، چیزی که باعث دفع فتنه ها شد، حضور مردم ولایتمدار ایران در صحنه های حساس است؛ از ویژگی که رهبر انقلاب برای گام دوم فرمودند این بود که انقلاب هیچ موقع از شعارهای خود خسته و پیر فرسوده نمی شود و همیشه جوان است.

,

احمدی افزود: شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی زنده و پویا، در پرتور ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است و همین شعار رویکرد ستاد و برنامه های اجرایی دهه فجر استان اصفهان بر همین اساس خواهد بود؛ از ماه های قبل در همه شهرستان های استان، ۵۰ بخش، ۱۰۷ شهر و ۱۰۰۰ روستا ستادهای دهه فجر تشکیل شده است.

,

وی با بیان اینکه رویکرد هایی که در بزرگداشت دهه فجر امسال مورد توجه است، استقاده از دیدگاه ها و نظرات مردم و به خصوص جونان و نخبگان است، خاطر نشان کرد: هیئت های اندیشه ورز در همین رابطه در استان تشکیل شده است، همچنین بزرگداشت دو یوم الله شهادت حاج قاسم سلیمانی و حمله موشکی به پایگاه نظامیان امریکایی در عراق برگزار می شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: ۲۷ کارگروه در سطح استان و 18 کارگروه تخصصی در سطح شهرستان ها برگزار شده است، امسال برای هر کدام از کارگروه های سطح استان نام یک شهید را انتخاب و از سمن های مردمی برای برنامه ریزی برنامه ها استفاده کردیم.

,

وی بیان کرد: شنبه 12 بهمن، ولایتمداری، انقلابی گیری و پیوند ناگسستنی امت و امام؛ یکشنبه 13 بهمن، تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی؛ دوشنبه 14 بهمن، جوان انقلابی، جهاد علمی و امیدآفرینی؛ سه شنبه 15 بهمن مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، چهارشنبه 16 بهمن، سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعتلاقی منزلت زن و تحکیم خانواده؛ پنجشنبه 17 بهمن معنویت، ایثار و شهادت؛ جمعه 18، قرآن عترت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی؛ شنبه 19 بهمن، امنیت پایدار، بازدارندگی، پاسداری از انقلابی اسلامی، یکشنبه 20 بهمن، مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد؛ دوشنبه 21 بهمن، جهاد مقاومت و استکبار ستیزی، سه شنبه 22 بهمن، حمس حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل ها نام گذاری شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه