اخبار داغ

امام جمعه قاین مطرح کرد

ارتباط ناآرامی‌های آبان و ترور شهید سلیمانی/ دولت در تراز اهداف جمهوری اسلامی نیست

ارتباط ناآرامی‌های آبان و ترور شهید سلیمانی/ دولت در تراز اهداف جمهوری اسلامی نیست
حجت‌الاسلام رحمانی گفت: بعد از اعلام گرانی بنزین به صورت امنیتی و ایجاد ناآرامی در کشور، این خیال باطل به ذهن آمریکا رسید که با ترور فرماندهان سپاه و حشدالشعبی، به اهدافش می‌رسد و این خیال باطل به دلیل فراهم‌شدن زمینه در ایران عملی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی رحمانی امام جمعه قاین در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد مصاحبه وزیر امور خارجه ایران با نشریه آلمانی اشپیگل و اعلام "مذاکره با آمریکا غیرمحتمل نیست"، اظهار کرد: به لحاظ قوانین حاکم بر عالم هستی و جوامع بشری صحبت آقای ظریف درست است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین علی رحمانی امام جمعه قاین در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, در مورد مصاحبه وزیر امور خارجه ایران با نشریه آلمانی اشپیگل و اعلام "مذاکره با آمریکا غیرمحتمل نیست"، اظهار کرد: به لحاظ قوانین حاکم بر عالم هستی و جوامع بشری صحبت آقای ظریف درست است.,

بی‌سلیقگی ظریف در مصاحبه با نشریه آلمانی

, بی‌سلیقگی ظریف در مصاحبه با نشریه آلمانی, بی‌سلیقگی ظریف در مصاحبه با نشریه آلمانی,

وی افزود: یعنی این امر، امر محال و خلاف عقل عقلای عالم نیست اما در این موقعیت بیان این مطلب بسیار بی‌سلقیگی است و ما آن را تقبیح می‌کنیم.

,

امام جمعه قاین بیان کرد: در این برهه از زمان بیان این‌گونه مطلبی را وجدان‌های بیدار، دل‌های جریحه‌دار و قلب‌های پر از عاطفه و احساسات در سوگ سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت، نمی‌پسندد و تقبیح می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام رحمانی عنوان کرد: با وجود اندیشه و روحیه استکباری حاکم بر سیاست آمریکا، نخوت و افاده‌ای که آن‌ها دارند و بر اساس موازین شرعی و عقلی حاکم بر کشور ایران عنوان کردن "مذاکره با آمریکا غیرمحتمل نیست" از طرف وزیر امور خارجه ایران درست نیست.

,

وی اظهار کرد: به نظر می‌رسد وزیر امور خارجه ایران در یک بن‌بست مصاحبه‌ای قرار گرفته و از تنگنای قافیه این‌گونه حرفی را بیان کرده است.

,

دولت در تراز اهداف جمهوری اسلامی نیست

, دولت در تراز اهداف جمهوری اسلامی نیست, دولت در تراز اهداف جمهوری اسلامی نیست,

امام جمعه قاین با بیان این‌که دولت در تراز اهداف جمهوری اسلامی نیست، تصریح کرد: اگر دولت شجاع بود و هیچ‌گونه اعتمادی به غرب نمی‌کرد شاهد وقوع این‌گونه اتفاقات در ایران نبودیم.

,

نحوه اعلام گرانی بنزین زمینه‌ساز اتفاقات بعدی در ایران شد

, نحوه اعلام گرانی بنزین زمینه‌ساز اتفاقات بعدی در ایران شد, نحوه اعلام گرانی بنزین زمینه‌ساز اتفاقات بعدی در ایران شد,

حجت‌الاسلام رحمانی گفت: به دنبال اعلام گرانی بنزین به صورت امنیتی در 24 آبان‌ماه حوادثی در ایران اتفاق افتاد و آمریکا به طمع این حوادث و شرایطی که خودشان در عراق به وجود آوردند احساس کردند جَو ایران و عراق برای اتفاقات بعدی آماده است.

,

وی ادامه داد: دشمن این خیال باطل به ذهنش رسید که اگر بتواند سران سپاه و بسیج در ایران و حشدالشعبی در عراق را به شهادت برساند و مردم را خلع سلاح کند به اهدافش می‌رسد. این خیال باطل به دلیل فراهم‌شدن زمینه در ایران عملی شد و اگر قبل از حادثه ترور سردار سلیمانی شرایط کشور به بهانه گرانی بنزین ناآرام نمی‌شد آمریکا هیچ‌وقت جرأت نداشت سردار سلیمانی را به شهادت برساند.

,

امام جمعه قاین تصریح کرد: دولت فعلی یک دولت با خرد، شجاع و توانمند نیست که اگر بود شاهد این‌گونه اتفاقات در کشور نبودیم.

,

دولت‌مردان مراقب آتش دشمن باشند

, دولت‌مردان مراقب آتش دشمن باشند, دولت‌مردان مراقب آتش دشمن باشند,

حجت‌الاسلام رحمانی خطاب به روحانی و ظریف ضمن اشاره به آیه‌ای از قرآن، بیان کرد: هیچ‌وقت نباید نسبت به افراد ظالم که مصداق بارز آن‌ها آمریکا است اعتماد پیدا کرد چراکه آتش آن‌ها شما را فراخواهد گرفت.

,

وی افزود: اگر آن قدر که نگاه دولت‌مردان به بیرون از ایران است درصدی به داخل ایران بود آمریکا و ایادی استکبار نسبت به کشور ایران طمع نمی‌کردند.

,

دولتمردان صددرصد از غرب قطع امید کنند

, دولتمردان صددرصد از غرب قطع امید کنند, دولتمردان صددرصد از غرب قطع امید کنند,

امام جمعه قاین گفت: دولت‌مردان باید امید خودشان را نسبت به غرب صددرصد رها کنند و تمام توقع و امید خود را نسبت به آحاد ملت ایران متمرکز کنند که راه رستگاری، موفقیت و آزادگی در گرو توجه به توانمندی‌های داخلی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه