اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی خبر داد؛

ارسال ۱۳۰ میلیون تومان کمک مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

ارسال ۱۳۰ میلیون تومان کمک مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از ابتدای شروع کمک رسانی‌ها برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان تاکنون مبلغ یکصد و 30 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در کمیته امداد استان خراسان شمالی جمع آوری و ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با اشاره به راه‌های ارتباطی کمیته امداد برای دریافت وجوه نقدی و غیرنقدی هم‌وطنان برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده اظهارکرد: دفاتر کمیته امداد آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی هموطنان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی ادامه داد: از ابتدای شروع کمک رسانی ها به این مناطق تعداد 80 مرکز نیکوکاری در سطح خراسان شمالی و ادارات سطح استان در قالب پویش سیل مهربانی اقدام به دریافت و جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به استان سیل زده سیستان و بلوچستان شدند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در مجموع مبلغ یکصد و 30 میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی در کمیته امداد استان خراسان شمالی جمع آوری و ارسال شده است،افزود: 55 میلیون تومان این کمک ها شامل مبلغ نقدی و 75 میلیون تومان شامل اقلام غیرنقدی بوده است.

,

وی خاطر نشان کرد: اقلام غیرنقدی شامل وسایل گرمایشی، بسته‌های غذایی، آب آشامیدنی بود که از طریق مراجع ذی الصلاح از جمله پایگاه بسیج به این مناطق ارسال شد.

,

الهی راد در رابطه با راه‌های ارتباطی کمیته امداد برای دریافت وجوه نقدی بیان کرد: هموطنانی که قصد کمک به مردم مناطق سیل زده را دارند می‌توانند از طریق شماره کارت 6037997950090610 بانک ملی و شماره حساب 0110769749001 با کد شناسه 880320508 کمک‌های نقدی خود را برای مردم مناطق سیل زده واریز کنند.

,

وی گفت: همچنین کمک‌های غیر نقدی‌شان از جمله پتو، آب معدنی، موادغذایی  و ... را به مراکز نیکوکاری و ادارات سطح استان تحویل دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه