اخبار داغ

بعد از گذشت 30 سال اتفاق افتاد؛

تعطیلی تنها بانک فعال در فتح آباد رشتخوار

تعطیلی تنها بانک فعال در فتح آباد رشتخوار
تعطیلی تنها بانک فعال در فتح آباد رشتخوار پس از گذشت بیش از 30 سال فعالیت، باعث ناراحتی و گلایه مردم و ساکنین در روستاهای اطراف این منطقه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در پی تعطیلی تنها بانک فعال در فتح آباد رشتخوار پس از گذشت بیش از 30 سال فعالیت این اتفاق باعث گلایه مردم و ساکنین روستاهای اطراف در این منطقه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


,
, ,

حمید مختاری از ساکنین فتح آباد رشتخوار با اشاره به اینکه جمعیت حدود 10 هزار نفری مردم در منطقه فتح آباد بسیاری از کارهای بانکی خود را در تنها شعبه بانک فعال فتح آباد دنبال می کنند، گفت: لطفا صدای ما را جهت جلوگیری از تعطیلی تنها شعبه بانک منطقه به گوش مسئولان برسانید.

,

وی در ادامه مطلب افزود: تعطیلی تنها بانک فتح آباد رشتخوار بعد از گذشت چهل سال به یکباره مشکلاتی را برای مردم و کشاورزان در منطقه به وجود اورده است که باید مردم برای رفع کارهای بانکی علاوه بر مسافت طولانی، زمانی زیادی را در مرکز شهرستان صرف کنند.

,

نوجوان دیگر ساکن این روستا در تاکید بر درخواست مردم برای بازگشایی مجدد تنها شعبه بانکی فتح آباد گفت: روستاهای دریز، براکو، عشرت آباد و ... برای انجام امورات بانکی به شعبه بانک صادارت فتح آباد رشتخوار مراجعه می کنند.



وی با اشاره به اینکه تعطیلی تنها بانک فتح اباد با سابقه طولانی باعث ناراحتی مزدم منطقه شده است، یادآور شد: لطفا مسئولان روستا در رابطه با این امر احتمام جدی را داشته باشند، تا هر چه سریع تر بانک فتح آباد راه اندازی و به مردم خدمت رسانی کنند.

قربانزاده از دیگر اهالی این منطقه با اشاره به اینکه امروز همه مردم منطقه به دنبال جذب امکانات و سهولت در انجام امورات بانکی خود هستند، گفت: حذف این شعبه بانکی در یکی از نقاط مهم شهرستان که بخش عمده کشاورزی و تولید زعفران شهرستان و استان را دنبال می کنند، آن هم بعد از گذشت سال های طولانی نیازمند پیگیری جدی از سوی مسئولان شهرستان و استان است.

یک منبع آگاه و از مسئولان روستای فتح آباد رشتخوار در رابطه با تعطیلی شعبه بانکی این روستا به خبرنگار ما گفت: تعطیلی و ادغام شعبه بانکی فتح اباد به دلیل پایین آمدن گردش مالی بانک بوده است.



وی در ادامه با تاکید بر اینکه تمام مسئولان در فتح آباد پیگیر رسیدگی به رفع مشکل بانک در فتح آباد هستند، گفت: یکی از مهم ترین دلایل کاهش گردش مالی بانک بدون ارتباط با بحث دریافت بهای زعفران در طرح خرید حمایتی نیست، بسیاری از کشاورزان در منطقه محصول زعفران خود را تحویل شرکت تعاون روستایی دادند و تاخیر در پرداخت آن دلیلی بر کاهش گردش کالی بانک صادارت در فتح آباد رشتخوار است.

اتنهای پیام/

,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه