اخبار داغ

دبیر کارگروه بسیج ستاد دهه فجر خبر داد؛

برنامه‌ریزی بسیج برای 2500 برنامه در دهه فجر

برنامه‌ریزی بسیج برای 2500 برنامه در دهه فجر
دبیر کارگروه بسیج ستاد دهه فجر اصفهان از برگزاری 2500 برنامه بسیج برای دهه فجر در سطح استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ مجید صلاحی ظهر امروز در نشست خبری بزرگداشت دهه فجر و اعلام برنامه‌های ستاد دهه فجر استان اصفهان با بیان اینکه کارگروه بسیج حدود 2500 برنامه را در سطح استان برنامه ریزی کرده است، اظهار کرد: حرم مطهر امام خمینی(ره) 10 بهمن توسط بسیجیان سپاه کاشان عطر افشانی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صاحب نیوز,

دبیر کارگروه بسیج ستاد دهه فجراصفهان گفت: 30 ایستگاه فرهنگی و خمیه های انقلاب از 17 بهمن تا 22 دایر می شود که برنامه های فرهنگی و هنری، اجتماعی و خدماتی و شامل بحث های سلامت، میزخدمت و گروه های سرود، مشاوره های مختلف است و همچنین ساعت 21، 21 بهمن بانگ الله اکبر اجرا می شود.

,

وی افزود: برگزاری اختتامیه جشنواره استانی گروه‌های سرود پایگاه های بسیج، نشست ها بصیری با عنوان مکتب سردار سلیمانی، دستاورهای انقلاب اسلامی و تبیین گام دوم انقلاب و کرسی های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه‌های استان، نهضت هر جهادگر یک خدمت به نیت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت توسط مجموعه بسیج سازندگی فعالیت های خدماتی در مناطق حاشیه ای شهر از جمله برنامه های دهه فجر است.

,

سروان صلاحی با بیان اینکه برنامه فرهنگی هنری مکتب شهید سلیمانی در سطح پایگاه های بسیج استان اصفهان از 3 بهمن تا 3 اسفند برگزار می شود؛ تصریح کرد: برگزاری یادوار شهدای دانش آموز در 5 هزار مدرسه متوسط اول و دوم؛ 70 یادواره شهدا در سطح استان و برگزاری اولین سالگرد شهدای مدافع امنیت و حمله ترویسیتی خاش-زاهدان 16 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در خیمه گلستان شهدا از جمله دیگر برنامه ای سپاه صاحب الزمان(عج) برای دهه فجر است.

,

برگزاری دهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان

, برگزاری دهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان,

دبیر کارگروه های فضای مجازی و ادیان الهی ستاد دهه فجر اصفهان بیان کرد: ۱۲ دی افتتاح جشنواره ملی شعر فجر را داشتیم که در اصفهان برای اولین بار برگزار و استقبال خوبی از این جشنواره شد؛ ‌۱۱ بهمن هجدهمین آزمون سراسر قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اصفهان بیش از ۷ هزار علاقمند برگزار می شود.

,

محمدتقی خلیل زاده با بیان اینکه  13 بهمن افتتاح معنوی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان و سی و هشتیمن جشنواره فیلم فجر در گلستان شهدا و دیدار با جانبازان در آسایشگاه جانبازان افتتاح می شود، گفت: جشنواره فیلم فجر دوشنبه هفته آینده 14 بهمن به طور رسمی آغاز به کار می کند و بخش مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی، به جشنواره فیلم فجر اصفهان اضافه شد و یک جایزه ای به یکی از هنرمندان ارزشی اصفهان در حوزه دفاع مقدس اهداء می شود.

,

وی افزود: فیلم های جشنواره فجر از ۱۵ تا ۲۱ در پریس های سینمایی ساحل و سیتی سنتر اصفهان اکران می شود؛ ۱۹ تا 26 بهمن، آغاز رسمی برنامه های هفته قرآن و عترت است که با توجه به ظرفیت استان و استتقبال این برنامه تا 12 اسفند ادامه دارد.

,

خلیل زاده خاطرنشان کرد: 27 بهمن نمایشگاه کسب کار در فضای دیجیتال با رویکرد کودک و نوجوان برگزار می شود؛ سه برنامه مهم برای اقلیت های دینی همزمان با ورود تاریخی حضرت امام(ره)، ناقوص کیلسه های اصفهان نواخته می شود.

,

دبیر کارگروه ادیان الهی ستاد دهه فجراصفهان تصریح کرد: 16 بهمن در سالن فرشچیان اصفهان جشن انقلاب اسلامب برای اقلیت های دینی ارامنه، کلیمیان و زرتشتیان برگزار می شود؛ همچنین 17 بهمن اداعی احترام به شهدای ارامنه است.

,

پذیرای مراکز توانبخشی جانبازان از مردم

, پذیرای مراکز توانبخشی جانبازان از مردم,

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان هم در این نشست گفت: دیدا از خانواده شهدا از طرف مردم و مسئولان استانی در ایام دهه فجر انجام می شود.

,

قدمعلی حیدری بیان کرد: مراکز توانبخشی جانبازان در سطح استان مانند شهید مطهری اصفهان، شهید رجایی نجف آباد، امام حسین (ع) در خمینی شهر و خاتم الانبیا در کاشان از ساعت 9 و نیم تا 11 پنجشنبه 17 بهمن پذیرای مردم هستند.

,

وی اضافه کرد: مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، در گلزارشهدای سراسر استان عصر پنجشبنه و همزمان با آن مراسم ویژه شهدای دوران انقلاب در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.

,

معاون فرهنگی بنیاد شهید اصفهان با بیان اینکه 30 برنامه برای دهه فجر امسال پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد:مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه ایثارگران در ایام دهه فجر اجرای و اختتامیه آن ۲۲ اسفند روز شهدا انجام می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه