اخبار داغ

مسئول بسیچ جامعه زنان ناحیه بسیج سلمان مشهد:

توزیع ۱۲۰۰ بسته نان نذری برای محرومان توسط جهادی‌های مشهد

توزیع ۱۲۰۰ بسته نان نذری برای محرومان توسط جهادی‌های مشهد
زهره خدابخشی گفت: به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) خواهران بسیجی به صورت جهادی در مساجد پخت نان نذری را انجام و توزیع ۱۲۰۰ بسته نان نذری برای محرومان را انجام می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهره خدابخشی، مسئول بسیچ جامعه زنان ناحیه بسیج سلمان مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون فعالیت جهادی بسیجیان اظهار کرد: ناحیه بسیج سلمان مشهد فعالیت جهادی در راستای اجرای پویش نذر مادر را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) خواهران بسیجی این منطقه به صورت جهادی و خودجوش در مساجد پخت نان نذری را انجام می‌دهند.

,

مسئول بسیچ جامعه زنان ناحیه بسیج سلمان مشهد گفت: خواهران بسیجی در ۷ مسجد این منطقه مشارکت جهادی دارند که بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته ۱۲۰۰ بسته نان بین خانواده‌های محروم منطقه ارائه خواهد شد.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه در این برنامه جهادی آستان قدس رضوی نیز مشارکت دارد و نان پخته شده در منطقه هدف توزیع می‌شود افزود: منطقه هدف ناحیه سلمان، در محدوده انتهای وکیل آباد و میدان سیدرضی برای اقشار محروم جامعه تعریف شده است.

,

خدابخشی تصریح کرد: بخشی از این نان پخت شده برای نمازگزاران مساجد این منطقه توزیع خواهد شد.

,

, ,

وی افزود: در این طرح و پویش که به صورت خودجوش توسط بومیان منطقه در مساجد و منازل با تنورهای سنتی و برقی اجرایی می‌شود، تعداد ۱۲۰ نفر از بسیجیان مشارکت دارند.

,

مسئول بسیچ جامعه زنان ناحیه بسیج سلمان مشهد با بیان اینکه برخی از افراد در دوره‌های توانمندی و آموزش‌های طبخ نان آستان قدس رضوی حضور یافته اند و این آموزش ها به سایر علاقه مندان نیز ارائه می‌شود.

,

, ,

وی افزود: مواد اولیه پخت نان در این پویش همگی توسط مردم و با کمک‌های خیرین به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) تهیه شده است.

,

خدابخشی خاطرنشان کرد: این طرح تا شب شهادت حضرت زهرا(س) به پایان می‌رسد و تا همان روز توزیع خواهد شد که در پاکت‌های ارائه شده به محرومان کلوچه‌های سنتی نیز ارائه می‌شود.

,

وی افزود: در قالب گروه‌های جهادی آمادگی داریم از همین تعداد نان پخت شده در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق حاشیه شهر نیز فعالیت داشته باشیم.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه