اخبار داغ

از سوی مدیرکل اداره تعاون استان مطرح شد؛

برگزاری ۳۵۰ رویداد از سوی مراکز کارگری در دهه فجر

برگزاری ۳۵۰ رویداد از سوی مراکز کارگری در دهه فجر
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از برگزاری ۳۵۰ رویداد در مراکز کارگری برای دهه فجر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از صاحب نیوز؛ مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در نشست خبری ستاد دهه فجر اصفهان با بیان اینکه از اگر ضریب خانوار را سه نفر در نظر بگیریم، بالغ بر ۷۰ درصد جمعیت استان را کارگران تشکیل داده‌اند، گفت: جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی استان که یک میلیون و 100 هزار کارگر بیمه شده وجود دارد و در همه صحنه های انقلاب حضور پیدا کردند و باید از آن باید قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صاحب نیوز, ؛ مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در نشست خبری ستاد دهه فجر اصفهان با بیان اینکه از اگر ضریب خانوار را سه نفر در نظر بگیریم، بالغ بر ۷۰ درصد جمعیت استان را کارگران تشکیل داده‌اند، گفت: جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی استان که یک میلیون و 100 هزار کارگر بیمه شده وجود دارد و در همه صحنه های انقلاب حضور پیدا کردند و باید از آن باید قدردانی کرد., ؛,

محسن نیرومند اظهار کرد: جامعه کارگری از دوران پیش از انقلاب برای پیروزی انقلاب، حضور در جبهه‌های جنگ، هشت سال عدم افزایش حقوق به خودشان خریدند و اکنون در جنگ اقتصادی در خط مقدم در حال جنگ هستند؛ باید در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آن‌ها تشکر ویژه‌‌ای کرد.

,

وی افزود: کارگران چه بخواهیم و نخواهیم با وجود این که نارضایتی‌ها و تنگناهایی که دارند، همیشه پیشگام مراسمات پشتوانه نظام هستند؛ امسال  هم در دهه فجر تلاش شده که تجلیل از این عزیزان در برنامه های این ایام باشد.

,

مدیرکل اداره تعاون اصفهان با بیان اینکه ۱۳ بهمن مراسم تجلیل برترین‌های خانه بهداشت کارگری و کارفرمایی سلامت محور سال ۹۸ با حضور معاون وزیر کار برگزار می شود، تصریح کرد: ۱۹ بهمن سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر اصفهان که بیشترین کارآفرینان امسال کشور را به خود به خود اختصاص دادند، برگزار می شود.

,

وی بیان کرد: کار جدیدی که امسال با پشتوانه رئیس شورای هماهنگی داریم، برگزاری زنگ انقلاب در یکی از واحد‌های کار است؛ برنامه حضور منسجم کارگران در یوم الله ۱۲ بهمن که هرساله برگزار می‌شود، بسیار برای ما ارزشمند است.

,

نیرومند اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی کارگران استان، پیاده روی کار و تولید را در پارک ناژوان و ایجاد ایستگاه سلامت در مجموعه ورزشی کارگری استان، بازدید مدیران کارگروه کارآفرینی از شهرک علمی تحقیقاتی و برگزاری ۳۵۰ رویداد را در مراکز کارگری از جمله برنامه های ما در دهه فجر است.

,

اجرای برنامه های متعدد دهه فجر در شبکه اصفهان

, اجرای برنامه های متعدد دهه فجر در شبکه اصفهان , اجرای برنامه های متعدد دهه فجر در شبکه اصفهان,

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر اصفهان هم در این نشست گفت: صدا و سیما هم مانند هر سال پوشش این یوم الله را در شبکه های سراسر و استانی و شبکه ای رادیویی در دستور کار خود دارد؛ شبکه اصفهان برنامه های متعددی در نظر گرفته شده است که از 12 بهمن شروع دهه فجر شروع می شود تا 22 بهمن برنامه ها این شبکه ادامه دارد.

,

سید محسن طباطبایی اظهار کرد: تقارن دهه فجر با نزدیک به ایام انتخابات که بنرماه های رویکردهای خاص خود را دارد، در حوزه سیما شبکه اصفهان برنامه های جنگ ویژه دهه فجر، چهارباغ است که ‌۱۰ برنامه 80 دقیقه ای شب ها روی آتن می رود؛ ویژه برنامه هشت باهم، اصفهان امروز، و موشن گرفیک بلوغ نو، پرانتز باز با مخاطب جوان، سریال ها و فیلم های سینمای از جمله برنامه این شبکه برای دهه فجر است.

,

وی افزود: پوشش گسترده حماسه مردم اصفهان در 22 بهمن یکی دیگر از برنامه های شبکه اصفهان برای دهه فجر است؛ از جمعه 11 بهمن تا پایان دهه فجر یک مسابقه، موسیقی و سرودهای انقلابی و دستاوردهای انقلاب با حضور مسئولان از جمله برنامه های رادیویی این ایام است که برگزار می شود.

,

برگزاری 400 برنامه دهه فجر در سطح مدارس استان

, برگزاری 400 برنامه دهه فجر در سطح مدارس استان , برگزاری 400 برنامه دهه فجر در سطح مدارس استان,

دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر اصفهان هم در این نشست بیان کرد: طبق برنامه ریزی ها بیش از 400 برنامه در سطح مدارس و پوشش دو میلیون نفری دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا برگزار شود؛ گفتمان های آموزشی با رویکرد افتخار به گذشته و امید به اینده در اکثر مدارس استان با پاسخ به شبهات دانش آموزان اجرا می شود.

,

مرتضی شکری گفت: برگزاری طرح کشوری لاله های روشن است که یاد و خاطره 40 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی در 40 هزار واحد آموزشی زنده شود که این طرح در ۱۶ بهمن و در ۵ هزار مدرسه اصفهان برگزار می شود.

,

وی افزود: زنگ انقلاب در بیش از 90 واحد آموزشی با حضور مدیران و مسئولان استانی نواخته و از نخبگان این مدارس تجلیل می شود؛ صبح امروز 33 هزار دانش آموز سطح استان در مسابقات کتابخوانی شرکت کردند.

,

دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر اصفهان با اشاره به اعزام دانش امزوان به راهیان نور، اظهار کرد: از آبان تا دی ماه 5 هزار و 65 دانش آموز دختر اعزام شدند و از فردا تا اوسط اسفند اعزام پسران را داریم که مجموعا 10 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام می شوند؛ اعزام ۳۶۰ مبلغ خاص دانش آموز پسنده را به مدارس سطح هم داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه