اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه در اجتماع مردم بجنورد:

مطرح کردن بحث مذاکره سخن گفتن از منظر غرب‌زدگی است

مطرح کردن بحث مذاکره سخن گفتن از منظر غرب‌زدگی است
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به موضع گیری جدید وزیر امور خارجه در خصوص مذاکره با آمریکا با بیان اینکه سیاست کلان جمهوری اسلامی مقاومت است، گفت: مطرح کردن بحث مذاکره سخن گفتن از منظر غرب‌زدگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت‌الاسلام صالحی نژاد ظهر امروز در جمع مردمی «نه به سازش» در مسجد انقلاب بجنورد اظهار کرد: در شرایطی که آمریکا مسئولیت شهادت سردار سلیمانی را برعهده گرفته و دشمنی خود را اثبات کرده دم زدن از مذاکره بر خلاف سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی به خاطر این سردار آسمانی شد چون اصلی ترین شاخصه آن ولایت پذیری بود، گفت: طبق روایات دینی ولایت پذیری به عنوان محکمترین ریسمان ایمان نام برده شده است.

,

وی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: درحالی‌که ولی‌فقیه تاکید کرده اند که مذاکره باید نه با آمریکا و نه از موضع ضعف باشد، مطرح کردن بحث مذاکره سخن گفتن از منظر غرب‌زدگی است.

,

حجت الاسلام صالحی با گریزی به صدر اسلام و واقعه کربلا گفت: با این موضع گیری کنونی باید با یزید هم مذاکره می شد اما آیا

,

عزت و شرافت اجازه مذاکره با او را می‌دهد؟

,

 وی خاطرنشان کرد: موضع گیری های این چنینی این تحلیل را در اذهان نظام سلطه ایجاد می کند دیگر جمهوری اسلامی در پی انتقام سخت نیست و می‌خواهد راهبرد معامله را در پیش بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه