اخبار داغ

در گفتگو با دانا عنوان شد؛

واکنش محسن تنابنده به ادعای توئیتری مهناز افشار: ول کن آقا ...

واکنش محسن تنابنده به ادعای توئیتری مهناز افشار: ول کن آقا ...
محسن تنابنده دربار ادعای مهناز افشار با اعلام اینکه نمی خواهد در این زمینه صحبت کند به این موضوع واکنش منفی نشان داد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چندی پیش بود که «مهناز افشار» بازیگر سینما که به خارج از کشور رفته و در شبکه های ماهواره ای مشغول به کار شده است، درباره یکی از توئیت های جنجالی اش در خصوص طلبه آملی توضیحاتی ارائه و ادعا کرد که اطلاعات غلط توئیت مذکور را «محسن تنابنده» بازیگر سینما و تلویزیون و الهام غفوری، تهیه کننده سریال تلویزیونی پایتخت به وی داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ,



خبرنگار سینمایی دانا سعی کرد در این حوزه چند و چون ماجرا را از محسن تنابنده جویا شود اما این بازیگر سینما با صراحت به خبرنگار ما گفت: اه ول کن آقا؛حوصله داری!

توئیت مهناز افشار که به دنبال یک پست جعلی در شبکه توئیتر منتشر شده بود چند ماه پیش در فضای مجازی بسیار جنجالی شد و طلبه ای که تصویرش در این صفحه جعلی منتشر شده بود از مهناز افشار به سبب افترا و تهمتی که در این زمینه به وی وارد شده بود شکایت کرد. حالا مهناز افشار در توئیتی دیگر عنوان کرده است که اطلاعات آن را از محسن تنابنده و الهام غفوری داده اند و این افراد بایستی درباره ادعای کذبی که در این توئیت اعلام شده پاسخگو باشند.

محسن تنابنده اخیرا در اظهار نظری قابل تامل بیان کرده است که بعد از سریال پایتخت 6 دیگر کاری با تلویزیون انجام نمی دهد  و دیگر هم در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه