اخبار داغ

فعال بازار مسکن:

مسکن ملی در شهرهای جدید احداث شود / از توسعه پیوسته در شهر اصفهان پرهیز کنیم

مسکن ملی در شهرهای جدید احداث شود / از توسعه پیوسته در شهر اصفهان پرهیز کنیم
فعال بازار مسکن اصفهان گفت: در اصفهان مسکن ملی نیاز به ایجاد یک شهرک جدید ندارد و در شهرهای جدید مانند بهارستان، مجلسی و چنین مناطقی باید انجام شود و توسعه پیدا کند؛ توسعه اصفهان نباید در داخل شهر باشد و باید از توسعه پیوسته در شهر اصفهان پرهیز کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید کریم داوودی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: در چند ماه اخیر قیمت مسکن در اصفهان حدود 10 درصد افزایش پیدا کرده است؛ البته مسکن های با قیمت زیر یک میلیارد تا دو میلیارد راحت تر و بهتر خرید و فروش می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فعال بازار مسکن اصفهان در ادامه تصریح کرد: مسکن ملی اگر در اصفهان عملیاتی شود با توجه به اینکه کف قیمت مسکن است و پول زمین در آن لحاظ نمی شود، می تواند راهکار خوبی باشد.

,

وی در مورد انتقادی که به مسکن ملی در مورد پرداخت بهای مصالح ساختمانی در شهرهای بزرگ و کوچک و در نظر نگرفتن قیمت زمین، افزود: در شهرهای بزرگ جای خوب و مرغوب برای مسکن ملی زمین در نظر گرفته نمی شود و شهرک های حاشیه ای برای این امر اختصاص پیدا کرده و این انتقاد وارد نیست.

,

عضو سابق شورای شهر گفت: در اصفهان مسکن ملی نیاز به ایجاد یک شهرک جدید ندارد و در شهرهای جدید مانند بهارستان، مجلسی و چنین مناطقی باید انجام شود و توسعه پیدا کند؛ توسعه اصفهان نباید در داخل شهر باشد و باید از توسعه پیوسته در شهر اصفهان پرهیز کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه