اخبار داغ

ابوترابی در گفتگو با راه دانا؛

ظریف در بزنگاه‌های مختلف به دشمن پاس گل داده است/ هنوز چهلم حاج قاسم نگذشته وزیر خارجه دم از مذاکره با قاتلان این شهید بزرگوار می‌زند!

ظریف در بزنگاه‌های مختلف به دشمن پاس گل داده است/ هنوز چهلم حاج قاسم نگذشته وزیر خارجه دم از مذاکره با قاتلان این شهید بزرگوار می‌زند!
نماینده فراکسیون ولایی مجلس با اظهار تاسف از مواضع دوگانه وزیر خارجه کشورمان گفت: تاسف برانگیز است که آقای ظریف از شهادت سپهبد سلیمانی با اندوه و چشمی اشک آلود سخن می‌گوید اما هنوز چهلم این شهید بزرگوار نگذشته است دم از مذاکره با تروریست هایی می زند!
[

«ابوالفضل ابوترابی»، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره اظهارات اخیر«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه کشورمان و چراغ سبز نشان دادن به تروریست‌های آمریکایی برای مذاکره مجدد گفت: متاسفانه هر گاه ما در بزنگاه‌های بین المللی قرار گرفتیم، شاهد بودیم که آقای ظریف یک گاف گل به خودی به دشمن می دهد. ما نباید فراموش کنیم وقتی بشار اسد برای جشن پیروزی مبارزه با داعش با یک کار خیلی خیلی زیبا و هنرمندانه حاج قاسم سلیمانی به تهران آمد، آقای ظریف با آن استعفای بیجای خودش آن حلاوت و شیرینی این جشن را از کام ملت ایران زدود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به دیگر اقدامات وزیر خارجه ادامه داد: نباید فراموش کنیم که در بحبوحه بررسی لایحه cft که قرار بود در مجلس تصویب بشود، به یکباره آقای ظریف صحبت از پولشویی در ایران کرد و چقدر در مجامع بین المللی همین حرف ایشان را مستند قرار دادند و به کشورمان فشار آوردند که ایران بایستی به fatf  بپیوندد و وزیر خارجه ایران از پولشویی در این کشور صحبت کرده و این موضوع را تایید کرده است. متاسفانه این حرف بی موقع و بی جا را از یک وزیر خارجه انتظار نداشتیم.
,
 
,
این نماینده مجلس با اشاره به سخنان اخیر ظریف درباره مذاکره با آمریکا گفت: امروز در بحبوحه اینکه ما بایستی بگوییم تحریم‌های آمریکا در کشور نتوانسته اثرگذار شود و بعد هم آمریکا را از مذاکره ناامید کنیم، شاهد پالس مذاکره به تروریست های آمریکایی هستیم. 
,
 
,
وی افزود: علی رغم اینکه مقام معظم رهبری در نماز جمعه هم صراحتا فرمودند، مذاکره با اروپایی ها ایرادی ندارد اما با آمریکا وارد مذاکره نمی شویم ولی متاسفانه وزیر خارجه با اینکه صحبت از رهبری می کنند اما در عمل متاسفانه شاهد آن هستیم که عمل دیگری انجام می دهند.
,
 
,
ابوترابی با بیان اینکه در یکی از بزنگاه های تاریخی کشورمان، ظریف به آمریکایی ها پاس گل داده است، بیان کرد: در بزنگاهی دیگر که ما نیاز داریم ضعف نشان ندهیم و اعلام کنیم که هم در مقابل مذاکره اجباری می ایستیم و هم در مقابل تحریم به طور قاطعانه مقاومت می کنیم؛ متاسفانه ایشان پالسی دیگر به دشمن داد و اینجا هم دیپلماسی یک گل به خودی دیگر به کشورمان زد.
,
 
,
وی افزود: البته علاوه بر این مسائل ما از آقای ظریف مسائل دیگری را هم داریم. 
,
 
,
این نماینده مجلس با اظهار تاسف از مواضع دوگانه وزیر خارجه کشورمان گفت: تاسف برانگیز است  آقای ظریف از شهادت سپهبد سلیمانی با اندوه و چشمی اشک آلود سخن می گوید و هنوز چهلم این شهید بزرگوار نگذشته است ایشان دم از مذاکره با قاتلانی می زند که حاج قاسم را ترور کرده اند. در صورتی که مجلس به سبب اهمیت موضوع، یک طرح سه فوریتی را مطرح کرد و ارتش آمریکا و درواقع پنتاگون و عاملان آنرا به عنوان تروریست معرفی کرد اما حالا دیپلماسی می خواهد با تروریست ها مذاکره کند. 
,
 
,
ابوترابی بیان کرد: به طور قطع یا این موضع ضعفی که دیپلماسی نشان داد و با این پیامی که دشمن دریافت کرد آمریکا تحریم های خود را علیه کشورمان بیشتر می کند. دشمن در این زمینه فکر می کند به نتیجه می رسد و در نتیجه فشار تحریمی خود را بیشتر می کند و مغرور و امیدوار می شود که این مسیر را شدیدتر دنبال کند. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه