اخبار داغ

حاشیه‌سازی و دوقطبی کردن مردم؛ کار ویژه شخص حسن روحانی تا انتخابات

حاشیه‌سازی و دوقطبی کردن مردم؛ کار ویژه شخص حسن روحانی تا انتخابات
روحانی در سخنان امروز خود ۲ شبهه، ۳ اتهام، یک توهین، ۳ دروغ و ۳ تحریف واقعیت داشت تا رکورد جدیدی در پایین آوردن شأن جایگاه ریاست جمهوری در کارنامه خود ثبت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روحانی در سخنان امروز خود ۲ شبهه، ۳ اتهام، یک توهین، ۳ دروغ و ۳ تحریف واقعیت داشت تا رکورد جدیدی در پایین آوردن شأن جایگاه ریاست جمهوری در کارنامه خود ثبت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طرح شبهات تکراری درباره رفراندوم و سلامت انتخابات، اتهام زنی به شورای نگهبان و تشکیک در سلامت انتخابات، توهین به برخی کشورهای منطقه، دروغ درباره شرایط اقتصادی، نظر رهبر انقلاب پیرامون FATF و نسبت شرایط اقتصادی با لوایح استعماری آن و همچنین تحریف واقعیات سال ۹۶، نتایج تماس با اوباما و تمایل ترامپ درباره عدم تصویب لوایح FATF ازجمله مواردی است که تنها در یک سخنرانی رئیس دولت به آن اشاره‌شده است.

,

برخی ناظران معتقد هستند حملات مکرر روحانی به شورای نگهبان ارتباط مستقیم با رد صلاحیت داماد وی دارد.

,

برهم زدن آرامش کشور از سوی مجری انتخابات نیز ازجمله محورهایی است که کاربران شبکه‌های اجتماعی در مورد سخنان روحانی، به آن اشاره‌کرده‌اند.

روحانی مکالمات منتقدان را شنود می‌کند؟

,
,
, روحانی مکالمات منتقدان را شنود می‌کند؟, روحانی مکالمات منتقدان را شنود می‌کند؟,

روحانی امروز در بخشی از سخنانش گفت: «شما‌ها که در جلسات خصوصی خود می‌گویید مجلس بعدی صددرصد مال ما هست و اگه مال شماست چرا غصه می‌خورید؟ شما که اینجوری در اتاق فکر گفتید مجلس بعدی صددرصد مال ماست الحمدالله مال شماست اگر مال شماست بگذارید یک رقابت شکل بگیرد».

,

سوال اساسی اینجاست که حسن روحانی که بار‌ها در ظاهر از مذمت شنود سخن گفته چگونه به مکالمات خصوصی و محتوای جلسات مورد اشاره اش دسترسی دارد؟ غیر از شنود چه ابزار دیگری میتواند این امکان را در اختیار قرار دهد؟

,

پیشتر منتقدان دولت و برخی نمایندگان مجلس نسبت به احتمال شنود از سوی دولت امنیتی حسن روحانی هشدار داده بودند.

,

منبع: مرکز پایش و تحلیل اخبار

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه