اخبار داغ

رئیس اندیشکده یقین:

دشمن با القای ناکارآمدی شورای‌نگهبان مشروعیت انتخابات را زیر سوال می‌برد/ ثمره اندیشه لیبرال، سلبریتی طلبکار است

دشمن با القای ناکارآمدی شورای‌نگهبان مشروعیت انتخابات را زیر سوال می‌برد/ ثمره اندیشه لیبرال، سلبریتی طلبکار است
رئیس اندیشکده یقین گفت: کارآمدی برای اسلامی است که به انسان سازی توجه دارد؛ در دوره ۴۲ ساله انقلاب ۳۰۰ هزار شهید و ابر انسان به عنوان کارنامه اسلام تولید شده است و با این اوضاع نباید سلبریتی‌های طلبکار به‌عنوان الگو در جامعه شناخته شوند و لیاقت الگوبودن را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حسن عباسی در مراسم بصیرتی که شب گذشته(دوشنبه) به همت قرارگاه فرهنگی شهید قاسم سلیمانی بوئین‌زهرا برگزار شد، اظهار کرد: ما طی چهل سال شهدای زیادی را تقدیم کرده‌ایم و خط سرخ شهادت در زمینه سازی ظهور موثر است و راز ماندگاری و قاسم سلیمانی شدن در سبک زندگی فرد و رسیدن پدر و مادرشان به لایه مرکزی وجود نهفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: حضرت فاطمه(س) انتظار دارند جنبه‌های معرفتی ایشان را شناخته و از آن‌ها به عنوان الگو بهره ببریم و نباید غیر از تفکر اسلام را به‌عنوان معیار فرد آرمانی انتخاب کنیم، چراکه تنها تفکر اسلام است که می‌تواند ابرانسان‌هایی همچون شهید سلیمانی تولید کند.

,

رئیس اندیشکده یقین ابراز کرد: تربیت انسان تراز برتری اندیشه‌هاست و اندیشه‌هایی شبیه امریکا و سبک زندگی لیبرالی، سلبریتی را به عنوان الگو معرفی می‌کند که باید جلوی چشم بوده و دیده شود و طلبکار باشند؛ درواقع ثمره اندیشه اسلامی شهید و ثمره اندیشه لیبرال، سلبریتی طلبکار است.

,

وی افزود: انبیاء و اولیای الهی ضمن تلاش فراوان برای دعوت به حق از اصحاب کمی برخوردار بوده و مظلوم واقع شده و به شهادت می‌رسیدند از این رو باید در یادواره شهدا به این نکته توجه داشت که کارنامه انقلاب اسلامی شهدا و انسان سازی است.

,

این تحلیلگر سیاسی عنوان کرد: در شرایطی که دشمن اساس انقلاب را زیر سوال می‌برد مردم با تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی موارد مختلفی را ثابت کردند، باید توجه داشت در دوران پس از انقلاب اسلامی هر جا دست انقلابی‌ها بوده موفق عمل شده و هرگاه لیبرال‌ها کار را به دست گرفته‌اند وابسته شده‌ایم.

,

موفقیت انقلابی‌ها در امور مدیریت‌ها

, موفقیت انقلابی‌ها در امور مدیریت‌ها,

وی ادامه داد: امروز به دلیل فعالیت و تلاش‌های افرادی همچون شهید تهرانی مقدم دارای موشک بالستیک و خودکفایی در موارد مختلف هستیم و اگر چنین افرادی در سایر زمینه‌ها همچون خودروسازی نیز ورود پیدا می‌کردند به طور قطع در آن‌ها نیز موفق عمل می‌کردیم.

,

عباسی اذعان کرد: امام زمان(عج) سالیان سال است که در بین مردم زندگی می‌کند و برای رسیدن به نقطه کنونی در کشور و منطقه هزار سال تلاش کرده است و از افراد و 61 ولی فقیه‌ به‌عنوان نخ تسبیح استفاده کرده تا در نتیجه انقلاب اسلامی شکل گرفت به پیروزی رسید.

,

وی بیان کرد: درواقع انقلاب اسلامی در نهضتی هزار ساله ریشه دارد و هم این انقلاب و هم حرکت‌های اسلامی در منطقه و جهان با زحمات امام زمان(عج) که در بین مردم است؛ شکل گرفته و خود ایشان زمینه را برای ظهور فراهم می‌کنند.

,

رئیس اندیشکده یقین ابراز کرد: انقلاب اسلامی در آستانه 42 سالگی قرار دارد و باید یادآور شد که این 42 سال در تاریخ انبیاء و ائمه(ع) بی سابقه است که این سازوکار به‌وسیله امام زمان(عج) و با کمک 61 ولی فقیه شکل گرفته است.

,

وی تاکید کرد: کارآمدی برای اسلامی است که به انسان سازی توجه دارد و باید کاری کنیم که پس از رفتن نیز مردم قدر ما را بدانند و در دوره 42 ساله انقلاب 300 هزار شهید و ابرانسان به عنوان کارنامه اسلام تولید شده است و با این اوضاع نباید سلبریتی‌ها به‌عنوان الگو در جامعه شناخته شوند و لیاقت الگو بودن را ندارند.

,

شکست نقشه‌های پیچیده دشمن برای براندازی انقلاب

, شکست نقشه‌های پیچیده دشمن برای براندازی انقلاب,

این مقام مسئول عنوان کرد: اتفاقی که در 24 آبان رخ داد دشمن را امیدوار کرد و پس از آن با شهادت سردار سلیمانی مشخص شد که روش دشمن برای براندازی تغییر کرده و توئیت‌های ترامپ به مردم ایران و عراق ادامه آن بود که البته تظاهرات ضدامریکایی این نظر را نفی کرد.

,

وی ادامه داد: رهبری به جای جنبش مقاومت، دولت مقاومت را مطرح کرده بودند و به خیال دشمن با رئیس جمهور شدن سردار سلیمانی چند کشوری که دارای جنبش مقاومت هستند باهم هماهنگ شده و منافع امریکا به خطر می‌افتد و بساط آن‌ها در منطقه و جهان برچیده می‌شود و از این رو شهادت سردار سلیمانی با بهانه سرکرده گروه‌های ترویستی بودن را طراحی کردند.

,

این تحلیلگر سیاسی اظهار کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، تشییع ایشان و انتقام سخت مطرح شد و سپس شاهد سقوط هواپیمای اوکراینی و برای نخستین بار پاسخگویی سریع مسئولین مربوطه بودیم که سنتی مبارک است.

,

وی افزود: پس از آن اعتراضات ساختارشکنانه و در مرحله بعدی نیز بیان مکانیزم ماشه علیه ایران شکل گرفته و مسئله برجام جدید و برجام ترامپ با چهار ویژگی مطرح شد که مطابق آن ایران باید تا ابد از فعالیت‌های هسته‌ای و موشکی دست برداشته و همچنین تمام نیروهای نیابتی را از منطقه خارج کند.

,

عباسی گفت: رهبر معظم انقلاب بیان کردند که ما مذاکره نمی‌کنیم و جنگ هم نمی‌شود، درواقع ما با امریکا به‌ویژه دولت کنونی آن مذاکره نمی‌کنیم چراکه آنان تا ما را پیرو خود نکنند دست بردار نیستند.

,

دشمن به دنبال از بین بردن مشروعیت انتخابات است

, دشمن به دنبال از بین بردن مشروعیت انتخابات است,

وی اذعان کرد: در مرحله بعدی افتتاح پروژه جدید فلسطین و معامله قرن توسط امریکا و اسرائیل مطرح می‌شود و تمام این موارد نقشه‌های براندازی دشمن برای ما بود و در ادامه نیز تا انتخابات برنامه‌هایی را خواهند داشت.

,

رئیس اندیشکده یقین ابراز کرد: شکل گیری دولت و مجلس انقلابی مغایر با اهداف و منافع امریکاست از این رو برای خدشه‌دار کردن انتخابات برنامه‌هایی را طراحی کرده است که تاکید بر عدم کارایی نظارت استصوابی شورای نگهبان و رد صلاحیت‌ها از جمله آن‌هاست و با این کار پیشاپیش مشروعیت انتخابات را نفی می‌کنند و از این رو باید هوشیار باشیم.

,

وی ادامه داد: اتفاقات یک سال آینده در جهان دارای اهمیت بالایی است و شاهد تغییرات گسترده‌ای هستیم که باید آن‌ها را رصد کنیم.

,

این تحلیلگر سیاسی تصریح کرد: مردم دریافته‌اند که مشکلات با نگاه به خارج حل نمی‌شود و باید از داخل استفاده کرد، همچنین بی اعتمادی به امریکا نیز برای مردم ثابت شده است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه