اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری:

رای خود را به قیمت بهشت داخل صندوق بیاندازیم نه به قیمت دنیا

رای خود را به قیمت بهشت داخل صندوق بیاندازیم نه به قیمت دنیا
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه در اسلام هیچگونه حزب و جناحی نیست افزود:رای خود را به قیمت بهشت داخل صندوق بیاندازیم نه به قیمت دنیا.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امروز در جمع مردم شهرستان اردل  ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: سیره حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جامعه بشری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه بانوان جامعه ما باید فاطمه (س) را الگوی زندگی خود قرار دهند، افزود: امروز دفاع از ولایت‌ فقیه و پیروی از انقلاب بر همه واجب بوده و اگر آن روز حضرت زهرا (س) آن‌گونه از ولایت دفاع کرد ما هم باید راه ایشان را ادامه دهیم و امروز مدافع ولایت و رهبری باشیم.

,

وی در  بخش دیگر سخنان خود به انتخابات و نقش مردم در این حماسه سیاسی اشاره کرد و اظهار کرد:مدیریت ها می توانند عزت طلب باشند و با توجه به دستورات دین مبین اسلام در مسیری حرکت کنند که ایران را برای اسلام بخواهند و یا سعادت طلب باشند و اسلام را برای ایران بخواهند.

,

نماینده ولی فقیه در چهارحال و بختیاری گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حضور حداکثری در پای صندوق های رأی برای ما تکلیف شده و ما باید با بررسی دیدگاه ها و شناخت کافی از برنامه ها و طرح هایی که توسط نامزدهای مجلس ارائه می شود فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد:بزرگترین مشکل امروز  کشور بازیگری سیاسی است لذا مجلسی باید شکل دهیم که به فکر مردم و انقلاب باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در اسلام هیچگونه حزب و جناحی نیست افزود:رای خود را به قیمت بهشت داخل صندوق بیاندازیم نه به قیمت دنیا.

حجت الاسلام نکونام بیان کرد:همه باید با احساس مسئولیت در قبال آینده این کشور، رأی خود را به صندوق انداخته و در فرصت باقی مانده به هر نحوی که امکان دارد برای شرکت حداکثری احاد جامعه تلاش کنیم.

, نماینده ولی فقیه در چهارحال و بختیاری گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حضور حداکثری در پای صندوق های رأی برای ما تکلیف شده و ما باید با بررسی دیدگاه ها و شناخت کافی از برنامه ها و طرح هایی که توسط نامزدهای مجلس ارائه می شود فرد اصلح را انتخاب کنیم.,
,
,
,
, این مقام مسئول ,
,
, حجت الاسلام نکونام بیان کرد:همه باید با احساس مسئولیت در قبال آینده این کشور، رأی خود را به صندوق انداخته و در فرصت باقی مانده به هر نحوی که امکان دارد برای شرکت حداکثری احاد جامعه تلاش کنیم.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه