اخبار داغ

در گفتگو با مسئول قرارگاه فاتح عنوان شد؛

از حضور روحانیون در کمپ‌های اعتیاد تا راه‌اندازی موکب فاطمی در شهر کرمان

از حضور روحانیون در کمپ‌های اعتیاد تا راه‌اندازی موکب فاطمی در شهر کرمان
مسئول قرارگاه فاتح با اشاره به اینکه عملیات گسترده فرهنگی در هشت استان کشور با حضور 100 طلبه انجام می شود، گفت: در دهه دوم فاطمیه جهت رساندن پیام و کلام اهل بیت(ع) و حل مشکلات فرهنگی جامعه در میان جوانان و نوجوانان حضور پیدا کرده و از فرصت این شبها و سفره حضرت زهرا(س) در فاطمیه برای هدایت و دستگیری آنها استفاده می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین عسکری نیا در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص فعالیت های قرارگاه فاتح در ایام فاطمیه گفت: از 5 بهمن ماه عملیات فرهنگی مان را در سطح شهر کرمان آغاز کرده ایم که برای این اقدام از روحانیون قم و کرمان اعزام داشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول گروه تبلیغی پژوهشی امام محمد باقر(ع) شعبه کرمان با اشاره به اینکه عملیات گسترده فرهنگی در هشت استان کشور با حضور 100 طلبه انجام می شود، تصریح کرد: در دهه دوم فاطمیه جهت رساندن پیام و کلام اهل بیت(ع)  و حل مشکلات فرهنگی جامعه در میان جوانان و نوجوانان حضور پیدا کرده و از فرصت این شبها و سفره حضرت زهرا(س) در فاطمیه برای هدایت و دستگیری آنها استفاده می‌کنیم.

,

وی با بیان اینکه فعالیت قرارگاه در سه محور انجام می شود، اظهار کرد: تبلیغ دانش آموزی و حضور در مدارس یکی از برنامه های مد نظر است که در شهر کرمان همکاران روحانی و طلبه در مجتمع آموزشی ثارالله حضور پیدا کرده اند که فعالیت هایی در زمینه چند رسانه ای انجام می دهند.

,

, ,

, ,

مسئول قرارگاه فاتح با تأکید بر اینکه حضور در کمپ ترک اعتیاد جهت ایجاد روحیه و اعتماد به خداوند از جمله فعالیت های دیگری است که مد نظر قرارگاه است، عنوان کرد: از جمله نیازهایی که در سطح شهر دیده شد این مسئله بود چرا که به این افراد کسی سر نمی زند و خودشان را محروم از جامعه می دانند؛ بنابراین برنامه محتوایی به مدت چهار ساعت در روز برای کمپ ها در نظر گرفته شده است.

,

, ,

حجت الاسلام والمسلمین عسکری نیا ادامه داد: در کمپ های ترک اعتیاد حلقه های معرفتی تشکیل می دهیم و حرف دل افراد را می شنویم و آنها را راهنمایی می کنیم؛ همچنین در این حلقه های راویتگری شهدا را انجام می دهیم به ویژه شهدایی که کمتر به آنها توجه شده است.

,

, ,

مسئول گروه تبلیغی پژوهشی امام محمد باقر(ع) شعبه کرمان ابراز کرد: با مسئولان کمپ که صحبت می کنیم عنوان می کنند که بالغ بر ده سال است که کمپ را اداره می کنند اما برای اولین بار است که طلبه ها و روحانیون در کمپ ها حضور پیدا می کنند و به قول بچه هایی که در حال ترک بودند؛ این افراد دیده شدند و مورد توجه قرار گرفته اند.

,

وی در موکب و ایستگاه صلواتی نذری حضرت زهرا(س) و برنامه های فرهنگی متنوع پیرامون آن گفت: ماشین فرهنگی داریم که هر عضر از اذان مغرب و عشا هر شب در گوشه ای از شهر استقرار پیدا می کند که در کنار فعالیت فرهنگی ایستگاه صلواتی نیز وجود دارد.

,

, ,

, ,

حجت الاسلام والمسلمین عسکری نیا ادامه داد: ارتباط طلبه ها با مردم از جمله مواردی است که مد نظرمان می باشد؛ سعی میکنیم در محلی حضور داشته باشیم که مغازه و کسبه باشد تا طلبه ها بتوانند تبیلغ چهره به چهره داشته باشند؛ همچنین تمام فعالیت های موکب و ایستگاه صلواتی توسط طلبه ها انجام می شود.

,

مسئول گروه تبلیغی پژوهشی امام محمد باقر(ع) شعبه کرمان با تأکید بر اینکه این اقدام حرکت نویی است، عنوان کرد: نقاطی را برای حضور در نظر گرفته ایم که تا کنون موکب زده نشده و یا حضور روحانیون در آن مناطق کمتر بوده است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه